Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont odcinków poziomych przewodów rozprowadzających instalacji wodociągowej w. z., c. w. u. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 312 przy ul. Umińskiego 11” – część 1 oraz „Remont poziomych przewodów rozprowadzających instalacji wodociągowej w. z., c. w. u. oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 312 przy ul. Umińskiego 12” – część 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są „Remont odcinków poziomych przewodów rozprowadzających instalacji wodociągowej w. z., c. w. u. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 312 przy ul. Umińskiego 11” – część 1 oraz „Remont poziomych przewodów rozprowadzających instalacji wodociągowej w. z., c. w. u. oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 312 przy ul. Umińskiego 12” – część 2. 2. Szczegółowy opis robót oraz zakres określa dokumentacja projektowa (projekty, przedmiary, STWiOR) – załącznik 11 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową załączniki 9 i 10 do niniejszej specyfikacji. 4. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania robót remontowych zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, 1 pracownika bezpośrednio realizującego prace na terenie robót, zatrudnionego na stanowisku monter instalacji sanitarnych, w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracownika będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). UWAGA: 1. W terminie od dnia 01 sierpnia do dnia 15 sierpnia 2018 roku Przedszkole Nr 370, znajdujące się w tym samym budynku jest placówką czynną. 2. Złom powstały po demontażu istniejących odcinków poziomych przewodów rozprowadzających instalacji wodociągowej jest własnością Szkoły Podstawowej Nr 312. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorami zgodnymi z załącznikami nr 1 do SIWZ dla części 1 lub/i 2, 2. Oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwa (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zaprojektuj i wybuduj” opracow. dokumentacji wymiany instal. c.o., dwuf. węzła ciepl., wykonan. moderniz. dwuf. węzła ciepl. z wymianą inst. c.o. w pomieszcz. węzła w bud.mieszk. ul.Rechniewskiego 9.
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 74 przy ul. Niepołomickiej w Warszawie
Dodano: 2024-04-08 - Wyk. audytu energ. , oprac. dok. projektowej oraz budowa – mont. instal. wody ciepłej z cyrkulacją, CO i gaz. , wym. instal. zimnej wody i kanal. sanit., mont. kotł. gaz. ul. Stoczkowska 8 w Wa-wie.
Dodano: 2024-03-11 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2024-03-07 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-14 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-03 - Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy administrowanego przez ZGN w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej – teren AOM Nr 2 i Nr 3 - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.57.2023
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja pomieszczeń budynku gminnego w miejscowości Czyżówka na Świetlice Wiejską
Dodano: 2023-10-06 - ZP/CZD/076/23 Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Oddziału Transplantacji Narządów – Dziecięce Centrum Transplantacji w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-08-24 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-08-22