Przetargi.pl
Remont odcinka ulicy Młyńskiej w Nowej Cerekwi będącej drogą publiczną gminną nr 108846 O

Gmina Kietrz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 854 356 , fax. 774 854 359
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
    ul. 3-go Maja 1
    48-130 Kietrz, woj. opolskie
    tel. 774 854 356, fax. 774 854 359
    REGON: 53141289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka ulicy Młyńskiej w Nowej Cerekwi będącej drogą publiczną gminną nr 108846 O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka ulicy Młyńskiej w Nowej Cerekwi, będącej droga publiczną gminną w miejscowości Nowa Cerekwia, na działce ewidencyjnej nr 778/2, obręb ewidencyjny Nowa Cerekwia, powiat głubczycki. Remont będzie polegał na: -frezowaniu złego stanu nawierzchni asfaltowej jezdni jako warstwy ścieralnej do istniejącej podbudowy w postaci bloczków betonowych prostokątnych; -frezowaniu złego stanu nawierzchni asfaltowej jezdni wybranych zjazdów; -uzupełnienie ubytków w podbudowie masą asfaltową, -wykonanie nawierzchni – warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na jezdni i zjazdach. Przewidziana powierzchnia do remontu 2 902 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał . Nr 7 do SIWZ. 2.Stosowne pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisana jest przez osoby wymienione w odpisie z właściwego rejestru, lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie, przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. 3.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa powyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wątpliwości zamawiającego, wykonawca zostanie wezwany do jego złożenia, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie wskazanym przez zamawiającego chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.3. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczoną na stronie internetowej zamawiającego informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach