Przetargi.pl
Remont odcinka nawierzchni alei Jana Pawła II w Regulicach

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311 , fax. 12 283 17 92
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    Z. Gęsikowskiego 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311, fax. 12 283 17 92
    REGON: 351555967
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka nawierzchni alei Jana Pawła II w Regulicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu odcinka nawierzchni asfaltowej drogi gminnej publicznej jaką jest al. Jan Pawła II w miejscowości Regulice, obręb Alwernia. Na odcinku długości około 400 mb, licząc od skrzyżowania z drogą powiatową (K1022) ul. Chrzanowska. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami. Prace będą obejmowały roboty rozbiórkowe, wykonanie odwodnienia, remont nawierzchni asfaltowej oraz prace wykończeniowe przy nawierzchni asfaltowej. Zakres robót rozbiórkowych będzie obejmował mechaniczne cięcie nawierzchni asfaltowej na długości 5,0 mb, mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno na głębokości 7,0 cm wraz z odwozem ścinki na miejsce wskazane przez Zamawiającego– powierzchnia nawierzchni przeznaczona do frezowania 2 067,50 m2 oraz odkucie betonu asfaltowego wokół studni i urządzeń kanalizacji w ilości 36,75 m2. Roboty odwodnieniowe będą polegały na zabudowie przykanalika średnicy 160 mm z rur PCV na długości 10,0 mb wraz z wpięciem do studzienki ściekowej. Przykanalik zostanie ułożony na podbudowie z kruszywa łamanego w pełną obsypką. Remont nawierzchni asfaltowej będzie obejmował oczyszczenie nawierzchni po wykonaniu frezowania mechanicznego, skropieniu oczyszczonej powierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 2 067,50 m2, uzupełnieniu ubytków i nierówności w nawierzchni asfaltowej po przeprowadzeniu frezowania mechanicznego mieszanką asfaltową grysowo-żwirową (standard II) w ilości 18,121 t, ułożeniu warstwy wyrównawczej o średniej grubości 2,0 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na odcinku o łącznej powierzchni 2 067,50 m2 oraz finalnym ułożeniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej o łącznej grubości 4 cm. Docelowa grubość warstwy nawierzchni asfaltowej po przeprowadzonym remoncie będzie wynosić 7,0cm. Roboty wykończeniowe będą obejmować regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych – kratki ściekowe uliczne (6 szt.) i włazy kanałowe (15 szt.) oraz wykonania poboczy z tłucznia łamanego o grubości warstw 8 cm w łącznej ilości 350,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). -Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. -W zależności od wyboru wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): BS Chrzanów O/Alwernia, Nr rachunku 40 8444 0008 0040 0400 0013 0058 z dopiskiem: „Wadium- „Remont odcinka nawierzchni alei Jana Pawła II w Regulicach” Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał), d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał), e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz. U. z 2016 r. poz 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/ poręczenia musi: - obejmować cały okres związania z ofertą, - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę , określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. -W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej – oryginał właściwego dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. -Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. - Okres ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. -Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. - Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4 a ustawy PZP. - Zgodnie z w/w artykułem zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. -Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. -W przypadku gdy wykonawca nie poda numeru konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na kanto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ- sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców, jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum, - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/. 7 Potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Kosztorys ofertowy Proszę nie załączać do oferty innych dokumentów niż wymienione powyżej. 9. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. a) W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. b) W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów), Zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, wskazanych poniżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach