Powiatowy Zarząd Dróg w Wałczu ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2589700, 067 2589409 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wałczu
ul. Kołobrzeska 60B/2
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2589700, 067 2589409, fax. -
REGON: 33095766200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.powiatwalecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinka drogi powiatowej nr 2322Z o przebiegu Ługi Wałeckie -Gostomia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Teren przewidziany pod remont odcinka drogi powiatowej stanowi pas drogowy drogi powiatowej. Przebiega od km: 1+875 drogi przyległej do obszaru śródpolnego do km 2+609 i jest położony na działkach 233, 168, 127, 166 na łącznej długości 734,0m wg dołączanego szkicu sytuacyjnego remontu w skali 1:5000. Odcinek drogi nr 2322Z objęty remontem o łącznej długości 734,0m posiada szerokość pasa drogowego pomiędzy 14,0m a 24,0m. Jezdnia o szerokości 4,00m posiada nawierzchnię bitumiczną. Obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0m oraz zjazdy są w większości o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej. Na odcinku objętym opracowaniem brak oznakowania poziomego jezdni. Droga posiada oznakowanie pionowe. Droga stanowi drogę powiatową klasy „L” . Bezpośrednie otoczenie pasa drogowego stanowią tereny śródpolne i luźnej zabudowy wiejskiej. Na dojeździe do byłej stacji kolejowej Ługi Wałeckie poza skrajnią drogową zlokalizowane są słupy prowadzące napowietrzne linie: energetyczną SN i nN oraz telekomunikacyjną. Zadrzewienie na projektowanym odcinku występuje jako jednorzędowe z bardzo dużymi ubytkami Teren objęty opracowaniem nie jest wpisany do rejestru zabytków a tym samym nie podlega ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Obszar nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Teren nie jest obszarem objętym ochroną na podstawie przepisów o ochronie przyrody. Zgodnie z wymogami Inwestora zaprojektowano remont odcinka drogi powiatowej nr 2322Z do następujących parametrów: klasa drogi - L kategoria ruchu - KR 1 szerokość jezdni – 4,0m szerokość pobocza utwardzonego – 0,75m SL, 0,75m SP Projekt przewiduje wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni bez jej poszerzania. Na istniejącej nawierzchni wykonana zostanie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego w ilości 125kg/m2 (gr. 5cm). Nawierzchnia zjazdów nie jest objęta opracowaniem. Korektę niewielkich różnic wysokości odbywać się będzie na szerokości utwardzonego pobocza. Sytuacyjnie i wysokościowo projektowaną przebudowę odcinka drogi dowiązano do drogi istniejącej i przyległych obiektów. Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano daszkowe i jednostronne 1,5%-3%, natomiast spadki podłużne odpowiadają spadkom istniejącym. Droga posiada 2 łuki poziome o promieniach nie podlegających korekcie na których spadki poprzeczne projektowane odpowiadają spadkom istniejącym. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Projektuje się wyrównanie i wzmocnienie mieszanką optymalną 0/31,5mm na głębokość 10 cm (po zagęszczeniu) obustronnych poboczy gruntowych na szerokości: 0,75m SL, 0,75m SP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, aby wykonawca oświadczył, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących potencjału technicznego i finansowego zamawiający żąda, aby wykonawca oświadczył, że posiada potencjał techniczny i finansowy do wykonania zadania. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3. 6. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 – 2 (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ – formularz oferty). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 – 4, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (zamawiający zaleca wykorzystanie załączników nr 4 i 5 do SIWZ). 8. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ – oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Dodano: 2024-05-17 - Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych – etap II
Dodano: 2024-05-16 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa trybuny tymczasowej na obiekcie sportowym Skolwin ul. Stołczyńska 104 w Szczecinie
Dodano: 2024-05-12 - Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
Dodano: 2024-05-11 - GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ – ETAP I
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2024-05-09 - Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06