Przetargi.pl
Remont odcinka drogi gminnej (bez numeru) działki nr geod.134/1,168 Wygonowo – Piotrowo Krzywokoły Etap I, w km 0+000-2+480 „ zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych”

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
  • Data zamieszczenia: 2019-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
    REGON: 05065922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi gminnej (bez numeru) działki nr geod.134/1,168 Wygonowo – Piotrowo Krzywokoły Etap I, w km 0+000-2+480 „ zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont odcinka drogi gminnej (bez numeru) działki nr geod.134/1, 168 Wygonowo – Piotrowo Krzywokoły, Etap I w km 0+000 -2+480 „ zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych” Szczegółowy zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na drogach w terenie równinnym; usunięcie ( humusu, warstwy ziemi, namułu, pni ) z korony drogi wraz z wywiezieniem: odkrzaczenie , odmulenie, oczyszczenie istniejących rowów wraz wywiezieniem, profilowanie skarp i dna rowów; wykonanie robót ziemnych( koryta, nasypów, wykopów, wyrównanie korony drogi w profilu podłużnym i poprzecznym); remoncie istniejących przepustów pod koroną drogi w ilości 4 szt. o łącznej długości 41m, polegającym na wymianie zniszczonych, zamulonych rur betonowych Ø 60 na rury PEHD o średnicy 60 cm, wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów przepustów; wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 25cm; wykonanie nawierzchni żwirowej jezdni , szerokości 5,0 m , 6,0 m, grubość warstwy nawierzchni żwirowej z 25% dodatkiem kruszywa łamanego po zagęszczeniu 25 cm; umocnienie poboczy kruszywem naturalnym , grubość warstwy 25 cm, szerokość 2x 0,75 m; remoncie istniejących przepustów pod zjazdami w ilości 29 szt. o łącznej długości 258 m, polegającym na wymianie zniszczonych, zamulonych rur betonowych Ø40 na rury PEHD o średnicy 40 cm, wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów przepustów, wykonaniu nawierzchni żwirowej na zjazdach gr. 25cm; zabezpieczenie przyłącza telekomunikacyjnego poprzez przełożenie na długości 155m i ułożenie rur ochronnych typu AROT PS 110/6,3mm, długości 23,5 m. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy , dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawarte w Rozdziale II, IV niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł. (jedenaście tysięcy zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących form wymienionych w art.45 ust.6 ustawy PZP. w zależności od wyboru Wykonawcy 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brańsku Oddział w Boćkach nr 18 8063 0001 0050 0500 2004 0048 ( w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania i nazwę zadania ), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać- Gminę Boćki, ul. Plac Armii Krajowej 3,17-111 Boćki. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia , konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta" oraz Kosztorys ofertowy zawarty w Rozdziale I do SIWZ. 2. Wraz z ofertą winny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Części 10 Instrukcji dla Wykonawców, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca , wymagane postanowieniami w Części 11.1 ust.7 Instrukcji dla Wykonawców. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Części 11.1. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach