Przetargi.pl
Remont obiektu sportowego (sale gimnastyczne) przy Zespole Szkolo - Przedszkolnym w Narwi.

Gmina Narew ogłasza przetarg

  • Adres: 17210 Narew, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6816016 , fax. 0-85 873 35 35
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Narew
    ul. Mickiewicza 101
    17210 Narew, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6816016, fax. 0-85 873 35 35
    REGON: 5065955600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narew.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu sportowego (sale gimnastyczne) przy Zespole Szkolo - Przedszkolnym w Narwi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany remont obiektu sportowego (dwóch sal gimnastycznych) będzie polegał na: I. 1) wymianie spękanych i odparzonych tynków ścian, 2) wykonaniu robót malarskich, 3) wykonaniu podwieszenia sufitu, 4) wymianie zniszczonej drewnianej obudowy (osłony) grzejników, 5) montażu nowych tablic do koszykówki. II. 1) rozbiórce istniejącego zniszczonego pokrycia z blachy trapezowej na legarach ze względu na występujące przecieki, 2) zwiększeniu spadku dachu poprzez ułożenie wiązarów deskowych, 3) wykonaniu ścianek tremplowych i wieńców, 4) podwyższeniu istniejących kominów i wywietrzników dachowych, 5) wykonaniu pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej T35 wraz z obróbkami i orynnowaniem po łatach 5/5cm i folii dachowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: 90 8086 0004 0000 1052 2000 0010 BS Narew. Z dopiskiem: „ Wadium w przetargu na zadanie: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Narew". Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 18 sierpnia 2017 r. godz. 15.00. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, musi zostać złożone w sekretariacie Urzędu Gminy Narew w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). c) wypełniony kosztorys ofertowy (wzór - zał. nr 3.1, 3.2 i/lub 3.3 - odpowiednio do zadania lub zadań na które składane są oferty. UWAGA! Oferty w postępowaniu mają charakter ryczałtowy - tzw. kosztorys ofertowy stanowi jedynie źródło informacji dla zamawiającego w celu min. ewentualnego rozliczenia robót przerwanych. Kosztorys ten nie stanowi podstawy weryfikacji prawidłowości składanej oferty. 6) UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 5 do SIWZ. 7) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie), oświadczenia (pkt 1 lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – zał. nr 4 do SIWZ. 10) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach