Przetargi.pl
Remont obiektu służbowego Komendy Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim, ul. Obrońców Westerplatte 3, 78-500 Drawsko Pomorskie - II etap

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu służbowego Komendy Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim, ul. Obrońców Westerplatte 3, 78-500 Drawsko Pomorskie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Remont obiektu służbowego Komendy Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim, ul. Obrońców Westerplatte 3, 78-500 Drawsko Pomorskie - II etap. 1. Przedmiot inwestycji (ujęty w opracowaniu projektowym) jest realizowany etapami. 2. Obecnie realizowany będzie II etap. 3. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, a ich ilość w przedmiarach robót załączonych do wniosku. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych, polegających między innymi na: - wykonaniu robót rozbiórkowych i murarskich, - wykonaniu posadzek, - wykonaniu robót malarskich, b) wykonanie robót sanitarnych, polegających między innymi na: - rozbudowie instalacji c.o., - rozbudowie instalacji wod.-kan. i c.w.u., - rozbudowie instalacji wentylacji, c) wykonanie instalacji elektrycznej, polegającej między innymi na: - wymianie instalacji elektrycznej, -rozbudowie instalacji teletechnicznej (rozbudowa instalacji strukturalnej, rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV, rozbudowa system kontroli dostępu KD, rozbudowa systemu włamania i napadu SSWiN), - rozbudowie instalacji systemu sygnalizacji p-poż. 4. Wartość zamówienia określona na podstawie kosztorysów inwestorskich. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 6. Termin realizacji robót: 10.11.2011r. 7. Zamawiający dopuszcza w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 9. Cena ofertowa. - Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, - Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót, - Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. 10. Roboty dodatkowe. - Wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, - jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie protokołu konieczności, - Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) u Pzp przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów. 11. Kontrola jakości robót i materiałów. 1) Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót oraz polskiego świadectwa jakości i aprobaty technicznej. 12. Warunki zawarcia umowy. 1) Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w pkt.1, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2)Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, 13. Zamawiający wymaga od wykonawcy kontynuowania przyjętych rozwiązań materiałowych i technologicznych zastosowanych wcześniej przy robotach remontowych ww. budynku chyba, że z opisu pozycji przedmiaru lub specyfikacji technicznej wynika inaczej - wskazana wizja lokalna, kontakt: Piotr Malcer - tel. 91 82 11 450; Adam Radaszewski - tel. 91 82 11 480; Janusz Piojda - tel. 91 82 11 464. 14.Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany zaznaczyć w odpowiednich pozycjach szczegółowego kosztorysu ofertowego,  przedstawiając w opisie zastosowanych urządzeń i materiałów nazwę producenta, markę, typ oferowanych rozwiązań równoważnych. Jako załączniki należy dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne itp. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 32.586,34 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.07.2011 r. do godziny 11.30, a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach