Przetargi.pl
Remont obiektu mostowego w zakresie: odnowy zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych oraz kompleksowej wymiany pomostu i dyliny jezdni, mostu JNI 01028772 na rz. Obrze, w ciągu drogi powiatowej nr 1349F, km 6 + 684,00 w msc. Skwierzyna

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2015-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu mostowego w zakresie: odnowy zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych oraz kompleksowej wymiany pomostu i dyliny jezdni, mostu JNI 01028772 na rz. Obrze, w ciągu drogi powiatowej nr 1349F, km 6 + 684,00 w msc. Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont obiektu mostowego w zakresie: odnowy zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych oraz kompleksowej wymiany pomostu i dyliny jezdni, mostu JNI 01028772 na rz. Obrze, w ciągu drogi powiatowej nr 1349F, km 6 + 684,00 w msc. Skwierzyna. Stan istniejący. Most belkowy, 3 przęsłowy, krawężnikowy / odbojnice sosnowe - 12 x 12cm /, wolnopodparty, o ustroju nośnym - belkowym. Ustrój nośny w przęsłach skrajnych stanowi 5 dźwigarów głównych, stalowych / I 450mm / i poprzecznic - [ 140mm, połączonych ze sobą na śruby i współpracujących z drewnianą płytą pomostu (pokładu). Natomiast w przęśle środkowym jako podłużnice zastosowano I ażurowe o h = 920mm stężając je dodatkowo w pasie dolnym L 80x80x6mm. Główne dźwigary stalowe są oparte na przyczółkach i 2 filarach poprzez łożyska z szyn kolejowych. Konstrukcję pomostu stanowią: podłużnice 12 x 12 cm i poprzecznice 16 x 20 cm z przekładkami papy izolacyjnej. Konstrukcję pokładu jezdni stanowią deski gr. 5,5cm, ułożoną w jodełkę i łączone do pomostu na gwoździe oraz klamry ciesielskie i oddzielone odbojnicami 12 x 12cm - 2 szt. Nienormatywna szerokość jezdni (5,14 m 2 odbojnicach). Brak wydzielonych chodników. Balustrady stalowe: słupki, pochwyt górny i 2 przeciągi z ? 60mm, mocowanie przez spawanie do górnych półek stalowych podłużnic skrajnych. Wysokość kompletnej balustrady - h = 122 cm, od pokładu jezdni. Podpory mostu to dwa pełne przyczółki oraz 2 filary, żelbetowe wraz z betonowymi skrzydełkami. Posadowienie podpór prawdopodobnie na prefabrykowanych palach żelbetowych - 30x30 cm, bez płyt przejściowych. Obiekt nie wyposażony w schody i ścieki skarpowe. Odwodnienie powierzchniowe. Dwustronny spadek poprzeczny dyliny uzyskano przez podcięcie poprzecznic drewnianych na skrajnych dźwigarach ( 4 i 2 cm ). Stożki gruntowe. Brak barier energochłonnych na moście i dojazdach. Brak innych urządzeń obcych. Ogólny zakres remontu: 3.1 Prace rozbiórkowe. Do rozbiórki starej konstrukcji pomostu można przystąpić po wykonaniu wygrodzenia i oznakowania terenu robót. Kolejność rozbiórki należy prowadzić kolejno: Rozbiórkę poprzecznic drewnianych pomostu 16 x 20cm, Rozbiórkę podłużnic drewnianych pomostu 12 x 12cm, Rozbiórkę drewnianej kantówki osiowej 12 x 18cm, Rozbiórkę drewnianych odbojnic 14 x 14cm, Rozbiórkę drewnianych belek dylatacyjnych 6 x 20cm, Rozbiórkę papy izolacyjnej ( na górnych półkach stopek dźwigarów stalowych - pod poprzecznicami oraz pomiędzy poprzecznicami a podłużnicami ), Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i wszelkich elementów powiązanych z konstrukcją pomostu za wyjątkiem stalowych dźwigarów. Uwaga: Materiał z rozbiórki staje się własnością Wykonawcy. 3.2 Prace antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej i balustrad. Po zakończeniu rozbiórki pomostu należy dokonać szczegółowych oględzin stanu mocowania słupków balustrad stalowych do górnych półek dźwigarów nośnych. Mała sztywność balustrady budziła obawy na etapie opracowania technologii. Przewidziano po przeprowadzonych oględzinach z udziałem NA na wybranie sposobu napraw i wzmocnień balustrady w ilości ok. 0,25 Mg ( w/g 14.00.00. ). W tym momencie można przystąpić do prac związanych z odtworzeniem aplikacji malarskich. Uzyskanie przez normę europejską ( międzynarodową ) statutu normy krajowej dotyczącej zabezpieczenia konstrukcji stalowych przed korozją. Szczegółowy opis znajduje się w zamieszczonej dokumentacji. Dokumenty dostępne są w wersji analogowej w siedzibie Zamawiającego. UWAGI ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). 2. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. 4. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektu wykonawczego oraz pozostałych dokumentów składających się na dokumentację przetargową i dokumentację projektową. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, opisem zakresu i sposobu prowadzenia robót. 5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. 6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Zaleca się Wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. 7. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót zatwierdzonego przez właściwy organ. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót i zobowiązuje się do jego wprowadzenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13. Wykonawca gwarantuje jakość wykonywanych robót, użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dotyczących użytych materiałów na każde życzenie Zamawiającego. 15. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości użytych materiałów (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. b) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach