Przetargi.pl
Remont obiektu mostowego będącego w zarządzie Nadleśnictwa Konin, położonego w leśnictwie Kazimierz, o nr. inw. 223/116, pomiędzy oddziałami 78l a 78k

Nadleśnictwo Konin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Gajowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 424 739, , fax. 632 454 818
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Konin
    ul. Gajowa 2
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 424 739, , fax. 632 454 818
    REGON: 310512119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_konin; http://www.konin.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Nadleśnicwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektu mostowego będącego w zarządzie Nadleśnictwa Konin, położonego w leśnictwie Kazimierz, o nr. inw. 223/116, pomiędzy oddziałami 78l a 78k
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem obiektu mostowego będącego w zarządzie Nadleśnictwa Konin, położonego w leśnictwie Kazimierz, o nr. inw. 223/116, zlokalizowanego w województwie wielkopolskim, gminie Kazimierz Biskupi, jednostce ewidencyjnej 301003_2 Kazimierz Biskupi, Obrębie 0008 Kamienica, pomiędzy działką o nr. ewid. 5078/3 a działką o nr. ewid. 5078/5. Roboty remontowe polegać będą w szczególności na rozbiórce istniejących belek poprzecznych, pokładu dolnego i pokładu górnego obiektu mostowego oraz istniejących balustrad. Wymianie na nowe belek poprzecznych, pokładu dolnego, pokładu górnego i balustrad. Ponadto remont obejmuje zabezpieczenie powłokami antykorozyjnymi dźwigarów stalowych, naprawę elementów betonowych, tj. podpór mostu, przepustu ramowego, ścianki czołowej przepustu kołowego, wzmocnienie podpory przyczółka, umocnienie skarp stożków płytami ażurowymi i pozostałe niewymienione roboty niezbędne do zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania remontu. Roboty obejmują remont obiektu mostowego, w zakresie: 1. Elementy drewniane mostu: a) demontaż poręczy, pokładu górnego, pokładu dolnego i belek poprzecznych, b) sprawdzenie wymiarów poszczególnych elementów, tj.: poprzecznic, bali na pokład dolny i górny (sprawdzenie wymiarów po wykonanej rozbiórce pokładu drewnianego ze względu na nietypowe usytuowanie belek poprzecznych jest ważne ze względu na dopasowanie ich położenia), c) montaż poprzecznic na belkach głównych konstrukcji, d) montaż dolnego pokładu drewnianego jezdni, e) montaż górnego pokładu drewnianego jezdni, f) montaż balustrad drewnianych. 2. Elementy metalowe mostu – dźwigary stalowe: a) czyszczenie powierzchni konstrukcji stalowej, w tym łożysk, b) nałożenie systemu malarskiego naprawczego. 3. Elementy betonowe mostu: a) istniejące konstrukcje żelbetowe, tj.: przyczółki, ściany i ścianki czołowe wymagają prac naprawczych polegających na wypełnieniu ubytków betonu, naprawę zarysowań. 4. Pozostałe roboty towarzyszące: a) wzmocnienie podpory – przyczółka mostu, b) umocnienie skarp stożków płytami betonowymi ażurowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres robót zawarty jest w dokumentacji, na którą składają się: a) inwentaryzacja obiektu mostowego wraz z opisem technicznym, b) opis robót remontowych przewidzianych do wykonania wraz z załącznikiem rysunkowym, w tym mapka sytuacyjna z zaznaczoną lokalizacją obiektu, c) przedmiar robót, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Ilości robót i zakres robót podany w przedmiarze robót są wielkościami pomocniczymi, mają na celu ułatwienie wyceny robót budowlanych. Nawet jeżeli w przedmiarze robót nie zostały zawarte wszystkie pozycje, to wszystkie roboty muszą być uwzględnione w cenie ryczałtowej podanej w ofercie wykonawcy. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, kwota wyliczona przez Wykonawcę musi zawierać wszystkie marże, narzuty, zysk, koszty administracyjne i tym podobne wydatki odnoszące się do przedmiotu zamówienia jako całości. Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do dokonania oględzin obiektu mostowego i terenu wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.110 poz.310, 836 i 1572). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ BANK nr rachunku: 42 1540 1027 2102 0000 4376 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Remont obiektu mostowego będącego w zarządzie Nadleśnictwa Konin, położonego w leśnictwie Kazimierz, o nr. inw. 223/116, pomiędzy oddziałami 78l a 78k.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 8). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty lub oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w pkt III.3 - III.6 Wykonawca składa: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wniesienia wadium, 3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo. 4) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez trzeci zgodnie z pkt.7.3 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, okresu gwarancji oraz terminu wykonania zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach