Przetargi.pl
remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. II. Zakres robót obejmuje: II.1. Roboty budowlane , malarskie II.1.1. przygotowanie starych tynków pod malowanie farbami lateksowymi, II.1.2. dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów, II.1.3. dwukrotne malowanie farbami do drewna lady recepcyjnej; Powierzchnia lady do przemalowania - 20,00m2 (front i blat lady), II.1.4. dwukrotne malowanie farbami konstrukcji aluminiowej ścianki, II.1.5. w pomieszczeniach biurowych zamontować pasy ochronne (odbojniki) na ścianach o szerokości 30cm x 1,00 cm mocowane na klej montażowy. Odbojniki wykonane z wykładziny PCV (w analogi do wykonywanej na podłodze), II.1.6. montaż tabliczek informacyjnych 20x20cm przy drzwiach pomieszczeń biurowych oraz tabliczek informacyjnych z piktogramem przy toaletach wg załączonego rysunku, Tabliczki montować na stalowych dystansach o długości 1cm, II.1.7. montaż tablicy informacyjnej głównej w strefie wejścia o wym. 225x150cm wg zał. rysunku, II.1.8. montaż logo Policji zgodnego z Księgą Standaryzacji; Logo Policji i sygnet wykonać ze styroduru. Czoło logo Policji i sygnetu w kolorze RAL 5003, boki w kolorze białym. Zastosować krój pisma Klint LT Pro Bold. Logo wraz z sygnetem umieścić na płycie sztywnej (np. PVC) lub bezpośrednio na ścianie. Logo wraz z sygnetem wykonać w wersji pionowej (jak na załączniku), gdzie wymiar a (100%) wynosi 130cm. Ściana gładka (gładź gipsowa). II.1.9. montaż semaforów (2szt.) na elewacji frontowej budynku, zgodnych z Księgą Standaryzacji, II.1.10. montaż stalowych odbojników do drzwi, II.1.11. montaż stalowych plombownic do drzwi, II.1.12. montaż stalowych balustrad przy schodach, analogicznych jak już zamontowane, II.1.13. montaż kosza na śmieci i stojaka 5 -ciopozycyjnego na rowery zgodnego z Księgą Standaryzacji, II.1.14. montaż stałej zabudowy w pomieszczeniach biurowych; stała zabudowa montowana z płyt meblarskich, II.1.15. Remont ogólny schodów zewnętrznych do budynku: oczyszczenie chemiczne i ścierne stopni wraz ze spocznikiem (30,00m2), usunięcie nierówności, uzupełnienie ubytków masą betonową (50 ubytków), oczyszczenie i pomalowanie balustrad stalowych (15mb), II.2. PRACE PORZĄDKOWE: II.2.1. wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. III. Przedmiot zamówienia określa : III.1. Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ. III.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia. V. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: V.1. 45111300-1 - roboty rozbiórkowe. V.2. 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu. V.3. 45442100-8 - roboty malarskie. V.4. 45410000-4 - tynkowanie. V.5. 45421160-3 - instalowanie wyrobów metalowych. V.6. 45431000-7 - kładzenie płytek. VI. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszcza się przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. VII. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.. VIII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. IX. Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo zawierała co najmniej: oznaczenie stron umowy, przedmiotu umowy (wskazanie robót budowlanych, dostaw lub usług powierzanych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom), termin realizacji umowy, termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy oraz jego wysokość. Umowa o podwykonawstwo powinna zawierać również postanowienia dotyczące niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przypadkach uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. X. Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektu umowy ma prawo zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, jeżeli: X.1. umowa nie spełnia wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, X.2. przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. X.3. termin wykonania umowy o podwykonawstwo przekracza terminy wskazane w § 2 niniejszej umowy, X.4. umowa zawiera zapisy uzależniające dokonanie zapłaty na rzecz podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy od odbioru robót przez Zamawiającego, lub od zapłaty należności Wykonawcy przez Zamawiającego, X.5. brak jest zapisów, iż Zamawiający ponosi odpowiedzialność względem podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy. X.6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 14 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Zasady wnoszenia wadium. I.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. I.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 - Etap II; oznaczenie sprawy 314-011-240/2014/AB. I.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: I.3.1. pieniądzu I.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, I.3.3. gwarancjach bankowych I.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych I.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). I.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. I.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177; tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zmianami). I.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. II. Wysokość wadium. II.1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: II.1.1. 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy). III. Zasady zwrotu wadium. III.1. Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy: III.1.1. Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. III.1.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III.1.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. III.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1a ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. IV. Zatrzymanie wadium. IV.1. Na podstawie art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. IV.2. Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: IV.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, IV.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, IV.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. V. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. V.1. Zamawiający na podstawie art. 147 ust. 1 Pzp żąda od wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przed podpisaniem umowy. V.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. V.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: V.3.1. pieniądzu; V.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; V.3.3. gwarancjach bankowych; V.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; V.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). V.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. VI. Zwrot zabezpieczenia. VI.1. Zamawiający w myśl art. 151 ust. 1 ustawy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. VI.2. W myśl art. 151 ust. 2 ustawy kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. VI.3. Kwota, o której mowa wyżej w punkcie VI.2., jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach