Przetargi.pl
Remont obiektów szkoleniowych w kompleksie K-799 w Mińsku Mazowieckim w zakresie remontu obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów szkoleniowych w kompleksie K-799 w Mińsku Mazowieckim w zakresie remontu obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont obiektów szkoleniowych w kompleksie K-799 w Mińsku Mazowieckim w zakresie remontu obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) wraz z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) Przedmiar Robót – branża budowlana - załącznik nr 5 do SIWZ.( oddzielny dokumenty na stronie). c) Przedmiar Robót – branża elektryczna - załącznik nr 5A do SIWZ.( oddzielny dokumenty na stronie). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6 – do SIWZ. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przedstawia Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres Robót: Remont obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ: Wycięcie drzew z wykarczowaniem pozostałości, rozebranie i wymiana ogrodzenia, rozbiórka i oczyszczenie nawierzchni płyt betonowych z asfaltu i ziemi, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 4 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz zamontowanie obrzeży betonowych, wykonanie chodników z dojściem od drogi dojazdowej, remont ściany betonowej (odbicie tynku, wykonanie tynku oraz malowanie farbą epoksydową), dostawa i montaż ławek, stołów, koszy na śmieci, wiat stalowych oraz zadaszenia nad stołami i ławkami. Przygotowanie terenu pod plac BTS i BTZ – usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), wykonanie korytowania i podbudowy pod nawierzchnię z kostki brukowej, nawierzchnię poliuretanową oraz nawierzchnię trawiastą, dostawa i montaż: drążka gimnastycznego, drabinki metalowej, wiaty stalowej zamkniętej, gablot ogłoszeniowych zewnętrznych wolnostojących oraz budki wartowniczej. Roboty elektryczne: Mechaniczne kopanie rowów dla kabli energetycznych, nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, układanie kabli ziemnych typu YKY, układanie uziomów w rowach kablowych, mechaniczne zasypanie rowów kablowych, montaż latarń oświetleniowych parkowych z ustawieniem fundamentów prefabrykowanych, montaż złącza kablowego z rozdzielnicą modułową, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż przewodów kabelkowych w rurach winidurowych w wiatach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 oraz nr 5, montaż paneli LED 20W, montaż osprzętu instalacyjnego, wykonanie badań i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: - nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, - wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano - konstrukcyjnej obiektu, - nie niższą żywotność w użytkowaniu, - wymagane parametry techniczne i jakościowe, - nie gorszą gwarancję i rękojmię Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na: Remont obiektów szkoleniowych w kompleksie K-799 w Mińsku Mazowieckim w zakresie remontu obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ - na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.), na okres obowiązywania niniejszej umowy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, szczegółowo określone STWiOR oraz w Opisie przedmiotu umowy, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.). Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 zł ( słownie złotych: jedenaście tysięcy i 00/100)). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie gwarancji nie może zawierać w swojej treści wymogu przestawienia żądania zapłaty kwoty gwarancji za pośrednictwem/ po potwierdzeniu banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (stwierdzającym, że figurujące na nim podpisy zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 odpowiednio z dopiskiem - „Wadium – Remont obiektów szkoleniowych w kompleksie K-799 w Mińsku Mazowieckim w zakresie remontu obiektu do szkoleń teoretycznych oraz plac BTS i BTZ - SPRAWA ZP/19/2018.” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach