Przetargi.pl
REMONT OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SANDOMIERZU

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27600 Sandomierz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 325 055 , fax. 158 325 055
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Mickiewicza 61
    27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 325 055, fax. 158 325 055
    REGON: 83041367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kp-psp-sandomierz.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SANDOMIERZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. „Remont obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu”. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I. Remont garażu w budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej; Część II. Remont dachu na budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej z wyprowadzeniem instalacji wentylacji grawitacyjnej z pomieszczeń; Część III. Remont elewacji budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej; Część IV. Remont pokrycia dachu i orynnowania na części garażowo-warsztatowej budynku Komendy Powiatowej PSP; Część V. Remont centralnego ogrzewania korytarza w części garażowo-warsztatowej budynku Komendy Powiatowej PSP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : na część I - w kwocie 6000,00 zł. na część II - w kwocie 3000,00 zł. na część III - w kwocie 2000,00 zł. na część IV - w kwocie 2000,00 zł. na część V - w kwocie 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach