Przetargi.pl
Remont obiektów inżynierskich położonych na terenie miasta Łodzi z podziałem na 2 części.

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów inżynierskich położonych na terenie miasta Łodzi z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont estakady podjazdowej oraz estakady głównej w ciągu ul. Maratońskiej i Alei Unii Lubelskiej oraz remont mostu w ciągu ul. Laskowickiej nad rzeką Karolewką w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1 i 2 - Formularze nr 2a i 2b (Tom I SIWZ), w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom II SIWZ) oraz Formularzu Aktu Umowy dla części 1 i 2 (Tom III SIWZ). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 nw. części: 2.1.Część 1 – Remont estakady podjazdowej oraz estakady głównej w ciągu ul. Maratońskiej i Alei Unii Lubelskiej w Łodzi. 2.1.1. Zakres prac obejmuje: a) wymianę dylatacji blokowej na połączeniu estakady podjazdowej oraz estakadygłównej, b) naprawę powierzchni dolnych poprzecznic w strefie dylatacji wschodniej, c) naprawę podpory, d) remont barier. 2.1.2.Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) Przygotowanie terenu do prac budowlanych, oczyszczenie terenu, b) Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, c) Nawierzchnie z mieszanki asfaltu twardolanego, d) Wymiana dylatacji, e) Remont nawierzchni ścieralnej na estakadzie podjazdowej oraz głównej, f) Wykonanie powłoki antykorozyjnej zestawami firmowymi epoksydowo-poliuretanowymi o grubości min 200 μm w tym 1 warstwa gruntująca, 1 warstwa podkładowa, 1 warstwa nawierzchniowa, g) Reprofilacja ubytków betonu przy pomocy zapraw typu PCC, h) Naprawa izolacji poziomej pomostu przy użyciu papy termozgrzewalnej, i) Wykonanie zalewek bitumicznych na styku nawierzchnia – urządzenie dylatacyjne, j) Oczyszczenie metodą piaskowania gzymsów betonowych, k) Wykonanie napraw na gzymsach, l) Zamontowanie na gzymsach, powierzchniach bocznych ustrojów oraz chodnikach nowych blach osłonowych, m) Oczyszczenie powierzchni gzymsów oraz naprawa ubytków masami PCC, n) Naprawa skorodowanych fragmentów betonowych poprzecznicy wschodniej masami PCC, o) Naprawa i dostosowanie balustrad mostowych, p) Naprawa zapadniętej nawierzchni na chodniku w strefie przyczółka zachodniego, r) Naprawa powierzchni betonowych ścian oporowych masami PCC, s) Oczyszczenie stref łożyskowych przyczółka zachodniego, t) Wykonanie projektu warsztatowego urządzenia dylatacyjnego wraz z pomiarami kontrolnymi, u) Wykonanie na balustradzie powłoki antykorozyjnej zestawami firmowymi epoksydowo-poliuretanowymi o grubości min 200 μm w tym 1 warstwa gruntująca, 1 warstwa podkładowa, 1 warstwa nawierzchniowa, v)Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego masą chemoutwardzalną. 2.2. Część 2 – Remont mostu w ciągu ul. Laskowickiej nad rzeką Karolewką. 2.2.1. Zakres prac obejmuje: a) remont elementów drewnianych, b) remont barier, c) remont schodów 2.2.2.Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) Przygotowanie terenu do prac budowlanych, oczyszczenie terenu, b) Uzupełnienie pustych przestrzeni pod schodami skarpowymi oraz zabezpieczenie przed dalszym wymywaniem, c) Zakup i montaż balustrady przy schodach skarpowych (zachodnia strona brzegu), d) Piaskowanie i odtłuszczenie powierzchni balustrady przy schodach (wschodnia strona brzegu rzeki), e)Wykonanie powłoki antykorozyjnej zestawami firmowymi epoksydowo-poliuretanowymi o grubości min 200 μm w tym 1 warstwa gruntująca, 1 warstwa podkładowa, 1 warstwa nawierzchniowa, f) Uzupełnienie ubytków w kinecie pod mostem betonem klasy C8/10, g) Oczyszczenie poprzez mycie ciśnieniowe oraz gruntowanie ścian przyczółka, h) Wyprawa PCC na powierzchni ścian przyczółka w celu przykrycia rys, i) Zabezpieczenie ścian powłoką malarską o podwyższonej odporności na działanie wilgoci, j) Uzupełnienie masami PCC szczelin miedzy płytami umocnień koryta, k) Oczyszczenie metodą piaskowania gzymsów betonowych ze starych powłok żywicznych, l) Wykonanie nawierzchni żywicznych na gzymsach, m) Demontaż i utylizacja krawężników drewnianych, istniejącej dyliny, podłużnic oraz poprzecznic, n) Oczyszczenie powierzchni stalowych dźwigarów myjką ciśnieniową, o) Oczyszczenie ręczne powierzchni skorodowanych na stalowych dźwigarach, p) Odtworzenie powłok antykorozyjnych na stalowych dźwigarach, r) Montaż bali drewnianych na poprzecznice z klasy drewna K39 o przekroju 140x140 mm, s) Montaż bali drewnianych na podłużnice z klasy drewna K39 o przekroju 120x120 mm, t) Montaż bali drewnianych na pomost z klasy drewna K21 lub K27 o przekroju 120x80 mm, u) Montaż bali drewnianych na krawężnik z klasy drewna K21 lub K27 o przekroju 12x8, v) Oznakowanie obiektu znakami ograniczenia prędkości do 30 km/h (B-33), oznakowanie krawędzi. Po obu stronach mostu. w) Oczyszczenie barier energochłonnych z uzupełnieniem mocowań, x) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót, y) Czasowa organizacja ruchu na czas robót. W Tomie II SIWZ- zamieszczono zdjęcia pomocnicze dot. lokalizacji obiektu będącego przedmiotem zamówienia części 2.3.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Formularzach cenowych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 4. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 5.Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp.6. (dotyczy części 1 -2) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym były wykonywane przez co najmniej 3 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 6 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: a) w zakresie części 1: 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100) b) w zakresie części 2: 4 000,00 PLN ( słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572). 1.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 66 1560 0013 2030 7471 4000 0094 podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania ZDiT-DZ.2620.17.2020. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14. SIWZ. 1.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach