Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Spółdzielczej oraz ulicy na działce nr 601/1 obręb nr 0003 w Bobolicach

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 58 401 , fax. 94 34 58 420
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    ul. Ratuszowa 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 58 401, fax. 94 34 58 420
    REGON: 52772400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Spółdzielczej oraz ulicy na działce nr 601/1 obręb nr 0003 w Bobolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont nawierzchni ulicy Spółdzielczej oraz ulicy na działce nr 601/1 obręb nr 0003 w Bobolicach”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ: Rozdział B „Opis przedmiotu zamówienia” i Rozdział C „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych“. Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 2. Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych oraz nawierzchni drogowej, - wykonanie robót ogólnobudowlanych. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Gmina realizuje to zadanie na nieruchomościach będących jej własnością. Celem inwestycji jest przywrócenie im właściwego stanu technicznego oraz poprawa bezpieczeństwa dla wszystkich użytkowników infrastruktury drogowej. Realizacja inwestycji obejmuje wykonanie dwóch zadań, tj.: Zadanie 1 – Remont nawierzchni ulicy Spółdzielczej; Zadanie 2 – Remont nawierzchni ulicy na działce nr 601/1 obręb nr 0003 w Bobolicach. 4.Odpowiedzialność za zakup, transport, składowanie i wbudowanie materiałów ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach