Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3. Zakres zamówienia obejmuje: 1.3.1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym. 2.2.2. Roboty rozbiórkowe – nawierzchnia z płyt drogowych: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12 cm – około 630 m2, - transport z załadunkiem i wyładunkiem na odległość do 5 km– około 215 t. 2.2.3. Roboty budowlane: - roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległości do 5 km – około 270 m3, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm– około 900 m2, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0,00-1,50 mm - grubość po zagęszczeniu 15 cm – około 720 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – około 375 m2. 2.2.4. Tereny zielone: - plantowanie powierzchni gruntu– około 270 m2, - obsianie skarp trawą – około 270 m2. 1.4 . Miejsce robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami a po zakończeniu prac, teren robót uporządkować. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.5. Po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 1.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.2 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace związane z wysiłkiem fizycznym, bezpośrednio przy wykonywaniu remontu nawierzchni ulicy, w tym układanie nawierzchni z płyt drogowych itp., niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach