Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta

Gmina Łukta ogłasza przetarg

  • Adres: 14-105 Łukta, ul. Mazurska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6475070 , fax. 089 6475070
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukta
    ul. Mazurska 2 2
    14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6475070, fax. 089 6475070
    REGON: 51074322600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukta.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań: Zadanie nr 1 - Remont sieci kanalizacji deszczowej ul. Warszawskiej, ul. Warmińskiej w Łukcie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 531, Zadanie nr 2 - Remont nawierzchni wraz z chodnikami odcinka drogi wojewódzkiej nr 531 (część ul. Warmińskiej - od skrzyżowania z ul. Mazurską do skrzyżowania z ul. Warszawska łącznie ze skrzyżowaniami) w miejscowości Łukta, Zadanie nr 3 - Remont ulicy Warszawskiej wraz ze skrzyżowaniem ulic Słonecznej i Zagrodowej w miejscowości Łukta. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: Zadanie nr 1 Zakres projektowanej sieci kanalizacji deszczowej obejmuje: - wykonanie kanałów z rur PEHD DN 300 mm (? 341 mm) o łącznej długości L = 233 m, - wykonanie kanałów z rur PP ? 160 mm o łącznej długości L = 57,5 m, - betonowe studnie rewizyjne DN 1200 mm - 12 kpl, - wpusty deszczowe DN 500 mm - 19 kpl. Remontowana sieć kanalizacji deszczowej zostanie włączona do wybudowanej sieci w ul. Ostródzkiej. Zadanie nr 2 Remont części ul. Warmińskiej obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - wymiana krawężników i obrzeży betonowych, - wymiana nawierzchni zjazdów wraz z podbudową, - wymiana nawierzchni chodników wraz z podbudową o zmiennej szerokości od 2,00 m do 5,60 m, - wykonanie warstwy wyrównawczej (gr. zmienna), wiążącej (gr. 7 cm) i ścieralnej (gr. 4 cm) na projektowanym odcinku o zmiennej szerokości jezdni od 6,20 m do 8,60 m, - zmiana geometrii skrzyżowania ul. Warmińskiej z ul. Mazurską (likwidacja wysepki), - montaż oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zadanie nr 3 Remont ul. Warszawskiej wraz ze skrzyżowaniem ul. Słonecznej i ul. Zagrodowej obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie korytowania pod konstrukcję nawierzchni związaną z przebudową skrzyżowania ul. Słonecznej i ul. Zagrodowej, - wykonanie podbudowy chodników, zjazdów i jezdni (ul. Słoneczna i ul. Zagrodowa), - montaż krawężników i obrzeży (ul. Słoneczna i ul. Zagrodowa), - wykonanie warstwy wiążącej o gr. 5 cm i ścieralnej o gr. 3 cm (ul. Słoneczna i ul. Zagrodowa) o zmiennej szerokości jezdni od 3,50 m do 6,50 m, - wykonanie nawierzchni chodników (ul. Słoneczna i ul. Zagrodowa) o szerokości 1,90 m, - wymiana krawężników i obrzeży betonowych (ul. Warszawska), - wymiana nawierzchni zjazdów wraz z podbudową (ul. Warszawska), - wymiana nawierzchni chodników wraz z podbudową o zmiennej szerokości od 1,40 m do 2,00 m, - wykonanie warstwy wyrównawczej (gr. zmienna), wiążącej (gr. 5 cm) i ścieralnej (gr. 3 cm) na ul. Warszawskiej o szerokości jezdni od 5,00 m, - montaż oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 4. Szczegółowy opis zakres przedmiotu zamówienia określa: Zadanie nr 1: 1. projekt budowlany (ul. Warszawska), zatwierdzony Decyzją nr 51/2016 z dnia 02.03.2016 r - załącznik nr 9, 2. projekt budowlany (ul. Warmińska), zatwierdzony Decyzją nr Łuk/052/16 z dnia 22.03.2016 r - załącznik nr 10, 3. przedmiar robót - załącznik nr 11, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12. Zadanie nr 2: 1. projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 13, 2. projekt stałej organizacji ruchu - załącznik nr 14, 3. przedmiar robót - załącznik nr 15, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 16. Zadanie nr 3: 1. projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 17, 2. projekt stałej organizacji ruchu - załącznik nr 18, 3. przedmiar robót - załącznik nr 19, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 20.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w postępowaniu. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Warmiński Bank Spółdzielczy O/Łukta nr 27885710123001000001010003 (przy wnoszeniu wadium należy powołać się na znak sprawy GT.271.3.2016).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach