Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 18-430 Wizna, Plac kpt. Raginisa 35/11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2196018 w. 31 , fax. 086 2196056
- Data zamieszczenia: 2013-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Plac kpt. Raginisa 35/11 35/11
18-430 Wizna, woj. podlaskie
tel. 086 2196018 w. 31, fax. 086 2196056
REGON: 00055060500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ulic: ul. Tysiąclecia, ul. Plac Kpt. Wł. Raginisa, ul. Pawła z Wizny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulic: ul. Tysiąclecia, ul. Plac Kpt. Wł. Raginisa, ul. Pawła z Wizny w Wiźnie obejmujący następujące elementy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty nawierzchniowe: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy betonowe, chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm, oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna), 4)elementy bezpieczeństwa i organizacja ruchu: pionowe znaki drogowe zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową. 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie stałej organizacji ruchu, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112907
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniężnej, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: HEXABANK Spółdzielczy - Oddział w Wiźnie nr 14 8762 1019 0027 8672 9000 0020. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium wniesionego w formie pieniężnej. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty w formie oryginału. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium, będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenia zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci wadium wg zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wizna.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR104646B PRZEZ WIEŚ BORAWSKIE, GMINA PRZYTUŁY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 1833B I DROGĄ GMINNĄ NR 104622B
Dodano: 2016-07-14 - Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych: Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach, Szkole Podstawowej im. ppor. Jadwigi Dziekońskiej PS. Jadzia w Konarzycach, Szkole Podstawowej w Podgórzu.
Dodano: 2014-05-07