Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp. obejmujący: - odcinek ul.Chrobrego od ul.Wybickiego do ul.Sikorskiego ( prawa jezdnia wraz z częścią chodnika) - droga powiatowa nr 2503F klasy L - odcinek ul.Wybickiego od mostu na rz.Kłodawce do skrzyżowania z ul.Chrobrego - droga wojewódzka nr 132 klasy G, W ramach zadania przewiduje się: - rozebranie: nawierzchni chodników - 1 087,80 m2, ścieków przykrawężnikowych - 48,18m2, krawężników betonowych i kamiennych wraz z ławą betonową z oporem - 426,50m, obrzeży betonowych - 151,50m, - frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni - 3 327,32m2, - ustawienia: krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem - 301,50m, krawężników kamiennych (z rozbiórki) na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem - 125,00m, obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej - 201,5m,, - wykonanie: koryta - 1 087,80m2, nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1 087,80m2, warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5cm po zagęszczeniu - 3 375,50m2, warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5cm po zagęszczeniu - 3 375,50m2, - regulację wpustów deszczowych i studzienek urządzeń podziemnych - 24,00szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331401
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 175 000,00 PLN brutto każde, polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej w ramach budowy, przebudowy lub remontu drogi i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 4) dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do co najmniej jednej-jednego: - rozkładarki mas bitumicznych, - frezarki do nawierzchni bitumicznych, - samochodu samowyładowczego, - walca statycznego samojezdnego, - walca wibracyjnego. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złożą oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Zamawiający oceniał będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. 5) Wykaz sprzętu. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował, 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy-polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach