Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Szpitalnej

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Zawiadomieniem Nr 7/2013 o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 04.07.2013 roku znak: BGiGN.T.6743283.46.2013 na wykonanie remontu ul. Szpitalnej w Tuszynku i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn. - Remont ul. Szpitalnej w Tuszynku - o długości ok. 960 mb. - w zakres którego wchodzi m. in.: a) sfrezowanie istniejącej nawierzchni średnio 5,0 cm, b) remont nawierzchni jezdni - uzupełnienia warstwy bitumicznej, c) wyrównanie sfrezowanej nawierzchni asfaltobetonem AC11W, d) wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC8S grubość warstwy po zagęszczeniu 5,0 cm, e) regulacja pionowa istniejących urządzeń, f) oznakowanie pionowe i poziome. 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz., dokumentacja powykonawcza budowy w 2 egz. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 4) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami . Zamawiający wymaga, aby ww. dokumentacja uzgodniona została ze Szpitalem Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 oraz PKS w Piotrkowie Tryb. Przedmiotowa dokumentacja winna być także uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, w celu zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu ulicy. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów ze szczególnym uwzględnieniem Szpitala w Tuszynie zapewniającym ciągły dojazd do ww. placówki. 6) Powiadomienie ( i uzgodnienie ) z właściwymi służbami Szpital w Tuszynie z wyprzedzeniem min. 72 godz. o planowanych robotach i utrudnieniach, 6) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 7) Pisemne powiadomienie przed planowanym rozpoczęciem robót gestorów uzbrojenia technicznego oraz Szpitala w Tuszynie o rozpoczęciu inwestycji, 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 10) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających, 11) Ewentualna niezbędna wycinka krzewów i drzew po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu wraz z poniesieniem kosztów. 12) Przywrócenie stanu istniejącego sprzed robót w przypadku prowadzenia prac na terenie prywatnym wraz z odszkodowaniami za powstałe z winy wykonawcy zniszczenia i uszkodzenia. 13) Sporządzenie planu BIOZ 14) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 15) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach