Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Agrestowa w Zielonej Górze

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Agrestowa w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez P.U.P.I Plan Sp.z o.o. dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3.3. Remont nawierzchni ulicy Agrestowej polegać będzie na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej o zmiennej grubości ( od hm 0+00,00 do hm 3+24,53 założono dywanik grubości 2 cm - całość do frezowania, powyżej do hm 6+68,96 przyjęto 8 cm - frezowanie lokalne) i wylaniu nowego dywanika asfaltowego o grubości 5 cm. Dodatkowo w wyznaczonych miejscach: 1) Od hm 0+25.01 do hm 0+30.01 ( strona lewa), 2) Od hm 2+33.55 do 2+72.59 (całość), 3) Od hm 2+92.38 do hm 3+02.92 ( całość), 4) Od hm 4+79.18 do hm 4+98.20 ( prawa strona). W miejscach spękania podbudowy betonowej należy dodatkowo sfrezować 5 cm podbudowy zasadniczej w celu dodatkowego ułożenia warstwy wiążącej pod ścieralną. Wszystkie rysy zgodnie z kilometrażem umieszczono na planie sytuacyjnym D-1.Wykonać należy dwa nowe progi spowalniające typu drugiego w miejscu starych zdeformowanych. Parametry progu: 1) Prędkość przejazdu Vp = 18 - 20 km/h, 2) Próg skrócony ( szerokość 5,5 m na jezdni 6,0 m), 3) Długość progu - 1500 mm, 4) Wysokość progu - 70 mm, 5) Promień tyczenia wycinka koła R=4,1 m 3.4. Geometria jezdni Geometria jezdni nie ulega modyfikacji. Wszystkie krawężniki ograniczające oraz szerokości jezdni należy pozostawić w aktualnym stanie. 3.5. Konstrukcja jezdni po remoncie 1) Całkowita rekonstrukcja nawierzchni wg hektometrażu w pkt. 4: 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, 13 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm, 20 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-62 mm; 2) Frezowanie do hm 3+24,53 polegać będzie na sfrezowaniu dywanika gr. ok 2 cm i ułożeniu w jego miejscu nowego z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o grubości 5 cm. Dodatkowo we wszystkich miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym jako rysy do hm 3+24.53 należy sfrezować podbudowę na odcinku o długości 1,0 m i grubości 5 cm. Zabieg ten ma na celu ułożenie nowej konstrukcji w miejscu klawiszowania płyt: 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 mm; 3) Od hm 3+24.53 do hm 4+14.10 remont miejsc spękanych będzie polegał na sfrezowaniu całego dywanika o grubości ok. 8 cm oraz na dodatkowym sfrezowaniu podbudowy betonowej na grubości 2 cm. Konstrukcje jaką należy zastosować podano w pkt. 4.2.b( rysy). Od hm 4+14.10 do hm 5+34.00 remont miejsc spękanych będzie polegał na sfrezowaniu całego dywanika o grubości ok. 8 cm oraz na wybraniu warstwy pospółki wymieszanej ze żwirem do głębokości 38 cm i ułożeniu w w.w miejscach nowej konstrukcji KR3 jak w pkt. 4.2.a; 4) Od hm 5+34.00 do hm 6+48.32 należy jedynie remontować rysy metoda jak w pkt.4.2.b; 5) Od hm 6+48.32 do końca trasy należy jedynie sfrezować nawierzchnię skrzyżowania 2 cm) i wyrównać je warstwą z betonu asfaltowego o grubości 5 cm. 3.6. Oznakowanie Istniejące oznakowanie zachowuje swoja ważność w trakcie jak i po remoncie. Odmalować znaki poziome w ilości 170,0 m2 ( P-10, P-1, P-2). 3.7. Obmiar ilościowy 1) Frezowanie nawierzchni o grubości 2 cm i wylanie dywanika 5 cm - 2120 m2 2) Rozbiórka oraz rekonstrukcja całej konstrukcji drogowej do 38 cm - 380,0 m2 3) Frezowanie nawierzchni BA 2 cm i betonu do gr. 5 cm - 365,0 m2 4) Frezowanie nawierzchni BA 8 cm i betonu do gr. 2 cm - 37,0 m2 5) Frezowanie nawierzchni BA 8 cm i wybranie pospółki do 38 cm - 70,0 m2 3.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z Odpowiedzialnością Cywilną kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności ww. polisy do czasu trwania robót objętych umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o min. wartości 100.000,00 zł brutto każda w zakresie budowy lub przebudowy ulicy o nawierzchni asfaltowej udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 5.1.2.dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: a. drogowej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (kierownik budowy). 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ. 5.3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach