Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
- Data zamieszczenia: 2011-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
ul. Robotnicza 12 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3 w Brzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: - demontażu istniejącej nawierzchni z tworzyw sztucznych o pow. 755,1 m2 - wykonania nowej kompletnej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, poliuretanowej na granulacie EPDM gr. 1- mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2 - wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu nawierzchni sportowej. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122905
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną