Przetargi.pl
Remont nawierzchni stropodachu budynku internatu Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni stropodachu budynku internatu Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - dekarskie polegające na remoncie nawierzchni stropodachu budynku internatu z łącznikiem Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. 3 Maja 24 obejmujące swoim zakresem: 1) Budynek internatu: a) naprawa czapek kominowych, tynków kominów oraz murów ogniowych, b) wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien z blachy ocynkowanej, c) wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej, d) izolacja stropodachu wełną mineralną granulowaną, e) pokrycie dachu papą termozgrzewalną; 2) Łącznik budynku internatu: a) naprawa czapek kominowych, tynków kominów oraz murów ogniowych, b) wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien z blachy ocynkowanej, c) wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej, d) izolacja stropodachu styropapą, e) pokrycie dachu papą termozgrzewalną;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 5.1.a i d musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki opisane w punkcie 5.1.b i c muszą spełniać Wykonawcy łącznie. 5.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania robót budowlanych i dekarskich objętych przedmiotem zamówienia, b) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie remontów dachów i stropodachów pokrywanych papą termozgrzewalną o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 2 wykonanymi (ukończonymi) rzetelnie robotami dekarskimi, o wartości nie mniejszej niż 50% wartości oferowanej ceny za przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi referencjami od inwestorów, c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Osoby te obowiązane są przedstawić odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do odpowiedniej izby zawodowej, d) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób, e) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by użyte do remontu nawierzchni dachu materiały dopuszczone były do obrotu i spełniały parametry określone w dokumentacji technicznej (wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na wykonanie robót, po wykonaniu zamówienia będzie zobowiązany dostarczyć atesty i certyfikaty dopuszczające użyte materiały do obrotu). 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.6. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład wszystkich członków konsorcjum. 5.7. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 ? KC. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcom, np. roboty budowlane tynkarskie lub elektryczne związane z instalacją odgromową. 5.8. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz Oferty ( wzór formularza stanowi Załącznik do SIWZ); b) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Załącznik nr 1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy. c) kopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału. 6.1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.2. w celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykaz robót budowlanych dekarskich polegających na wykonaniu izolacji cieplnej i pokryciu dachu papą termozgrzewalną - co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (w latach 2004 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem (roboty pokrywcze, dekarskie) i wartości co najmniej 50% wartości oferowanej ceny brutto, robotom budowlanym - dekarskim stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać ich wartość, termin, miejsce wykonania oraz inwestora. Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie, protokoły bezusterkowego odbioru robót itp.) - (Załącznik nr 2); b) wykaz osób i podmiotów (kierownik robót oraz pracownicy fizyczni itd.), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika robót do wykazu należy dołączyć kserokopię posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 3); W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia osób wraz z wykazem osób udostępnianych, c) wykaz podwykonawców wraz z zakresem i wartością robót im powierzonych - jeśli dotyczy (Załącznik nr 4); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 6.1.3. w celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50% wartości oferowanej ceny brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.3. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w punkcie 6.1.1. a, b, c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy przedłożą następujący dokument w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach