Przetargi.pl
Remont nawierzchni sportowej w Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Małkini Górnej

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 297 455 118
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 297 455 118
    REGON: 54170100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni sportowej w Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Małkini Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont podłogi sali gimnastycznej po zalaniu wodą opadową w Szkole Podstawowej nr 2 w Małkini Górnej. W/w sala znajduje się na parterze budynku Szkoły. Zakres opracowania : 1/ Demontaż całej posadzki z deszczułek dębowych ułożonej w jodełkę wraz z cokołami i listwami , urządzenia sportowe takie jak : drabinki gimnastyczne , widownie , tuleje do montażu urządzeń sportowych do demontażu i powtórnego montażu po zakończeniu robót posadzkarskich. 2/ Ułożenie tej samej posadzki z deszczułek dębowych w choinkę ( ułożenie nowej przewidziano 12,30 m2 , łącznie z wymianą legarów , wełny, ślepej podłogi z desek grub. 25 mm oraz nowe cokoły dębowe z wentylacją w ilości 10,00 mb ) 3) Cyklinowanie ułożonej posadzki , cokołów i listew 3-krotne polakierowanie lakierem do parkietów odpornym na duże natężenia i spełniającym warunki antypoślizgowości np. Sport R .Malowanie linii boisk farbami odpornymi na ścieranie ( piłka ręczna , koszykówka, kort, siatkówka ; graniczące) Ogólna powierzchnia posadzki : 1230,00 m2 Szczegółowy zakres robót w przedmiarach. Stosować materiały posiadające aprobaty techniczne i higieniczne, dopuszczające do stosowania w budownictwie szkolnym. Po zakończeniu robót przekazać je dla Inwestora wraz ze spisem treści. Realizacja powyższego zakresu prac musi zostać wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisów Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi branży konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem. Wykonawca zobowiązany jest również do: - usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem , - organizacji zaplecza budowy, zabezpieczenia budowy w trakcie realizacji robót; oraz przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Wymagania stawiane Wykonawcy: ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018, poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Dane do przelewu: Gmina Małkinia Górna ul. Przedszkolna 1 07-320 Małkinia Górna numer rachunku bankowego: 94 8923 1021 0100 0169 2001 0012 tytułem: wadium INT 271.04.2020 z zachowaniem należytej staranności, ponieważ za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia przelewu lub oryginał przelewu dołączony do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wpłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy PZP. 5. Inne postanowienia w treści gwarancji lub poręczeń niewynikające z powszechnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane, nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji praw do zatrzymania wadium w myśl art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale (nie spięty w całość z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP, który mówi, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia należytego wykonania umowy. 10. Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu na składanie ofert, wadium zostaje zwrócone niezwłocznie na jego wniosek. Wykonawca we wniosku, o którym mowa w Dziale XVIII ust. 18 SIWZ powinien uwzględnić informacje niezbędne do zwrotu wadium, w szczególności numer rachunku bankowego (w przypadku wadium w pieniądzu) lub adresu, pod który należy zwrócić zabezpieczenie (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy do zwrotu wadium wskazany w formularzu oferty, gdy ten nie zostanie podany - na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oraz kosztorysami ofertowymi b) aktualne na dzień składania oferty oświadczenie dotyczące spełniania warunki udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczeniu z postępowania, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego – zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; e) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; f) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 PZP, g) dowód wniesienia wadium 2. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (nie wcześniej) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach