Przetargi.pl
Remont nawierzchni ścieżek ruchu pieszego na Szlaku Odry oraz budowa Odrzańskiego Placu w centrum Prochowic

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8584342 lub 8584343 , fax. 076 8584581
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8584342 lub 8584343, fax. 076 8584581
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ścieżek ruchu pieszego na Szlaku Odry oraz budowa Odrzańskiego Placu w centrum Prochowic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja ciągu pieszego Szlaku Odry (wzdłuż ul. Karola miarki w Prochowicach na odcinku od ul. 1-go Maja do posesji nr 4 - lewa strona oraz od ul. Rymszy do zjazdu na parking dyskontu spożywczego - strona prawa) wraz z budową Odrzańskiego Placu w centrum Prochowic (działka nr 78/2 obręb 2 miasta Prochowice). Zamówienie realizowane jest w ramach operacji pn. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury turystycznej pieszo-rowerowego Szlaku Odry oraz budowa placu promującego Krainę Łęgów Odrzańskich w Prochowicach zadanie współfinansowane środkami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie: 1. W ramach modernizacji i budowy ścieżek ruchu pieszego Szlaku Odry: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika oraz o pow. ok. 266m2, regulację istniejących włazów, wpustów deszczowych i studzienek istniejącej infrastruktury w obrębie robót, ułożenie krawężników i obrzeży o długości ok. 251,5m, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm o pow. ok. 267m2. 2. W ramach budowy Odrzańskiego placu przewiduje się wykonanie robót rozbiórkowych - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o pow. ok. 28m2, rozebranie istniejącego kwietnika i usunięciu drzewa. W zakresie wykonania nawierzchni wykonanie nowego miejsca zieleni miejskiej o pow. ok. 28m2 obłożonej krawężnikiem betonowym. W ramach wykonania małej architektury montaż kosza na śmieci i ławki z oparciem. Informacje dodatkowe: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja budowlana. - Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. - Wykazane wyroby gotowe, urządzenia i materiały, z podaniem nazwy i symbolu producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania przeznaczonych w ramach prac wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych tzn. takimi, które nie będą gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Realizacja i finansowanie przedmiotu umowy przebiegać będzie według harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wartości: 2000,00PLN słownie: dwa tysiące

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach