Przetargi.pl
Remont nawierzchni przy budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku przy ul. Elektrycznej 12

Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-080 Białystok, ul. Elektryczna 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7415990 , fax. 085 7499183
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku
    ul. Elektryczna 12 12
    15-080 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7415990, fax. 085 7499183
    REGON: 00027898800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrdramatyczny.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: istytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni przy budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku przy ul. Elektrycznej 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni przy budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku przy ul. Elektrycznej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w kumentach składających się na Specyfikację Istotych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), zwaną dalej ustawą. 2. Dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia, t.j. przy wykonywaniu prac zatrudnią osobę do kierowania pracami remontowymi, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (t. jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń. - oraz co najmniej jednym pracownikiem o kwalifikacjach określonych w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, tj. osoba która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego; 4. Zaakceptują istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy; 5. Wskażą podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakres prac realizowanych przez te podmioty; 6. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zamówienia polegające na wykonaniu prac odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu t.j.: wykonali roboty remontowe i renowacyjne, których wartość była nie mniejsza niż 200 tys. zł. brutto dla każdego zadania. 7. Udzielą, co najmniej 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy; c) Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; g) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającymi aktualną przynależność do izby oraz uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem, h) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień zgodnych z wymogami określonymi w pkt.3 ppkt.6 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt e i f, może przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dramatyczny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach