Przetargi.pl
remont nawierzchni placu targowego w Radomsku przy ul. Targowej 4 o powierzchni 4695 m2 - etap I o powierzchni 2030 m2

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Kościuszki 12A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6835403 w. 42, 6832112 , fax. 044 6835403
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 12A 12A
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6835403 w. 42, 6832112, fax. 044 6835403
    REGON: 59213179800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z większościowym udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont nawierzchni placu targowego w Radomsku przy ul. Targowej 4 o powierzchni 4695 m2 - etap I o powierzchni 2030 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni placu targowego w Radomsku przy ul. Targowej 4 o powierzchni 4695 m2 - etap I o powierzchni 2030 m2 o następującym zakresie robót: - Rozbiórka istniejącej nawierzchni z żużla paleniskowego, - Wykorytowanie i profilowanie koryta pod kostkę betonową, - Ułożenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu 4-63 mm, o grubości 15 cm, - Ułożenie kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm, - Wykonanie obramowania utwardzonej powierzchni krawężnikiem typu lekkiego o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym w 2009 r. przez Pawła Wieczorka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej powierzchni min 5000 m2, w tym przynajmniej jedna robota o powierzchni min 1000 m2. Uwaga: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się budowę lub przebudowę dróg, placów, chodników, ścieżek rowerowych z nawierzchnią wykonaną z kostki betonowej lub granitowej. 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załaczniku nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej powierzchni min 5000 m2, w tym przynajmniej jedna robota o powierzchni min 1000 m2 z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru lub faktura za roboty budowlane z których jednoznacznie wynika wielkość utwardzonej powierzchni); 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a) w odniesieniu do osoby, o której mowa w dziale III.2 pkt 1 ppkt 3 lit a) SIWZ, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia wraz z informacją o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców którzy powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego): 1) aprobaty technicznej lub normy określającej właściwości użytkowe i własności techniczne wyrobu zamiennego lub 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ponadto 3) karty technicznej oferowanych materiałów. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsradomsko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach