Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43200 Pszczyna, ul. Górnośląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 449 37 00 , fax. 32 449 37 22
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie
ul. Górnośląska 7
43200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 449 37 00, fax. 32 449 37 22
REGON: 27307291800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazpszczyna.mojbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni placu manewrowego strażnicy KP PSP Pszczyna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni placu manewrowego strażnicy KP PSP Pszczyna. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in: a. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej – pow. ok. 2571 m2 b. Roboty przygotowawcze pod zabudowę warstwy asfaltobetonowej (w tym: oczyszczenie, skropienie nawierzchni) – pow. ok. 2571 m2, c. Regulacja pionowa kratek ściekowych – 12 szt d. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych - pow. ok. 2571 m2 3. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ, c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 8 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP w oparciu o art. 10 ust. 1 i art. 39 i nast. ustawy PZP . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 9a/8 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-24 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim
Dodano: 2024-05-23 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
Dodano: 2024-05-22 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Tworóg
Dodano: 2024-05-22 - "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń medycznych w obszarze Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz Laboratorium Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Dodano: 2024-05-21 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-05-20 - "Remont dachu budynku przy ul. Wolności 1 w Czerwionce-Leszczynach"
Dodano: 2024-05-20