Przetargi.pl
Remont nawierzchni placu manewrowego strażnicy KP PSP Pszczyna.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Górnośląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 449 37 00 , fax. 32 449 37 22
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie
    ul. Górnośląska 7
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 449 37 00, fax. 32 449 37 22
    REGON: 27307291800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazpszczyna.mojbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni placu manewrowego strażnicy KP PSP Pszczyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni placu manewrowego strażnicy KP PSP Pszczyna. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in: a. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej – pow. ok. 2571 m2 b. Roboty przygotowawcze pod zabudowę warstwy asfaltobetonowej (w tym: oczyszczenie, skropienie nawierzchni) – pow. ok. 2571 m2, c. Regulacja pionowa kratek ściekowych – 12 szt d. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych - pow. ok. 2571 m2 3. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ, c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 8 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP w oparciu o art. 10 ust. 1 i art. 39 i nast. ustawy PZP .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach