Przetargi.pl
Remont nawierzchni parkingu przy ulicach Rynkowa 11 i Rynkowa 5 w Darłowie

Urząd Miejski w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3142223 w. 231 , fax. 094 3142333
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Darłowie
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3142223 w. 231, fax. 094 3142333
    REGON: 00052386700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni parkingu przy ulicach Rynkowa 11 i Rynkowa 5 w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Parking przy ulicy Rynkowa 11: 1) Roboty budowlane branży drogowej polegające na: - prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; - rozbiórce niektórych elementów nawierzchni; - roboty przygotowawcze, tj. usunięciu humusu; - przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni drogowych; - wykonaniu elementów odwodnienia; - wykonaniu krawężników betonowych wraz z ławami; - wbudowaniu warstw podbudów jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych; - wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych. 1.2. Parking przy ulicy Rynkowa 5: 1) Roboty budowlane branży drogowej polegające na: - prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; - rozbiórce niektórych elementów nawierzchni; - roboty przygotowawcze, tj. usunięciu humusu; - przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni drogowych - wykonaniu krawężników betonowych wraz z ławami; - wbudowaniu warstw podbudów jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych; - wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. - pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac , zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii. - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych wykonawstwa i odbioru robót, przedmiarach robót do wykonania, kosztorysach nakładczych oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej s.i.w.z. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie. UWAGA! Pozycje ujęte w kosztorysie, a dot. wywozu ziemi z korytowania oraz wywozu gruzu z rozbiórki, należy skalkulować przy założeniu, że wywóz materiału nastąpi na odległość 5km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia 02 września 2009 roku do godz. 1030. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Darłowie w banku Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /. Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust.1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia t.j.: wykonał minimum jedną drogę bądź parking z nawierzchnią z kostki brukowej, zakresem zbliżoną do będącego przedmiotem realizacji t.j. o powierzchni nie mniejszej niż 500m2. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wybudował minimum jeden ciąg komunikacyjny bądź parking w jednym zadaniu , których powierzchnia wynosiła minimum 500m2.(poparte stosownymi referencjami - minimum jedna referencja). 4 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres nie krótszy niż 3 lata UWAGA! Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ją akceptuje, 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy. 5.Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w s.i.w.z. termin związania złożoną ofertą, 6.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 s.i.w.z., 7.Termin realizacji przedmiotu zamówienia - określony konkretną datą, nie przekraczającą 30 października 2009 roku, 8. Informację o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu określającą ilość lat funkcjonowania na rynku, profil prowadzonej działalności gospodarczej, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, 9. Wykaz imienny osób, które będą kierować wykonaniem robót w poszczególnych branżach, kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych prawem do realizacji powierzonych im zakresów czynności oraz zaświadczenia o przynależności do stosownych Izb, 10. Wykaz podwykonawców ( w przypadku wystąpienia takiej konieczności ), którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia oraz z podaniem zakresu, który będzie im powierzony. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni podwykonawców, Zamawiający uzna że Wykonawca całość przedmiotu zamówienia wykona własnymi siłami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom zakresu dotyczącego wykonania robót budowlanych branży drogowej . 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż pięć lat - to z tego okresu zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia ( sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia, zakresu wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania ) - popartych stosownymi referencjami - minimum jedna referencja, 12. Potwierdzenie / dowód / wniesienia wadium, 13. Wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt 19 niniejszej s.i.w.z. 14. Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta : 15. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 16. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 17. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 18. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach