Przetargi.pl
Remont nawierzchni parkingów, wjazdów i chodników przy ul. 15 Lutego w Nowogardzie

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni parkingów, wjazdów i chodników przy ul. 15 Lutego w Nowogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni parkingów i wjazdów po lewej stronie ulicy 15 Lutego w Nowogardzie (przy blokach mieszkalnych) oraz chodników po prawej stronie ulicy (od wjazdu na parking do sklepu Lidl do skrzyżowania z ul. Młynarską). Parkingi, wjazdy i chodniki usytuowane są na terenie działek 240, 242/2 w obrębie geod. 5 m. Nowogard. Nawierzchnie parkingów i wjazdów należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ze spadkiem w kierunku jezdni 2%, nawierzchnię chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Wjazdy po stronie lewej należy wykonać z przedłużeniem do krawędzi chodnika od strony budynków mieszkalnych. Na wjazdach w linii istniejącego chodnika należy zastosować taki sam wzór kostki w celu wyznaczenia ciągu pieszego. Połączenie wjazdów z istniejącym chodnikiem powinno być na tym samym poziomie terenu. Nawierzchnie nowo wykonanych parkingów, wjazdów i chodników powinny nawiązywać wyglądem do istniejącego chodnika przy ul. 15 Lutego w Nowogardzie (strona lewa). Od strony ulicy parkingi i wjazdy należy oddzielić krawężnikiem betonowym najazdowym, pozostałe strony parkingu krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem. Wjazdy od strony budynków oddzielić krawężnikiem wtopionym. Remontowane chodniki (po stronie prawej) obramować krawężnikami betonowymi o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. W miejscach przejść dla pieszych na chodnikach oraz na przecięciach chodnikiem wjazdów i parkingów należy wykonać obniżenie nawierzchni w celu swobodnego wejścia lub wjazdu wózków. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z betonu, trylinki, płyt chodnikowych; roboty ziemne i przygotowawcze; wykonanie warstwy odsączającej dla parkingów, wjazdów i chodników gr. 10 cm w ilości 825 m2; wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm w ilości 306 m2 (w tym ca. 20 % kostki grafitowej na boczne pasy); wykonanie parkingów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem podbudowy betonowej gr. 20 cm w ilości 297 m2; wykonanie wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem podbudowy betonowej gr. 15 cm; w ilości ca. 222 m2; prace wykończeniowe: regulacje studni kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnych; opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania budowy; zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie, pomiary wysokościowe robót) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na kopii mapy zasadniczej - szt. 4. Zestawienie powierzchni do wykonania: nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr. 6 cm: ca.306 m2; nawierzchnia parkingów z kostki betonowej gr. 8 cm: ca.297 m2; nawierzchnia wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm: ca. 222 m2; długość obrzeży betonowych: ca. 5 mb; długość krawężników betonowych: ca. 298,50 mb. Szczegółowy zakres prac oraz materiały z jakich należy wykonać przedmiot zamówienia określa załączony plan sytuacyjny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym, nie stanowi podstawy wyceny robót, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie:cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. I O/Nowogard Nr 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego (tj. do dnia 21.08.2012 r. do godz. 9.00), W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przed upływem terminu dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach