Przetargi.pl
Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - boczna ul. Rybnickiej w Adamowicach

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 032 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - boczna ul. Rybnickiej w Adamowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - boczna ul. Rybnickiej w Adamowicach - koryto głębokości 30 cm - 479,5 2 m2, - krawężnik drogowy na ławie betonowej beton B-15 - 263 mb, - podbudowa dolna z kamienia łamanego gr. 15 cm - 401,5 m2, - podbudowa górna z kamienia łamanego gr. 5 cm - 401,5 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cem - piask. - 401,5 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (o wartości minimum 50.000,00 zł każde), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia, nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I 1. Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców. 5. Parafowany na każdej stronie projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4. 8. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (o wartości minimum 50.000,00 zł każde), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 5. 9. Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do OIIB. 10. Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty II 11. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach