Przetargi.pl
Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 3 grupy

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916, , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, , fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 3 grupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 3 grupy: 1.1. Grupa 1 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni części drogi Wilkowo - Lubrza na działce nr 12 i 247, polegający m.in. na: a) karczowaniu krzaków, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni o pow. ok. 8499 m2, c) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, d) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 8499 m2, e) wyrównaniu z uzupełnieniem wybojów oraz wykonaniu poboczy tłuczniem. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1-1, w zał. nr 9-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.2. Grupa 2 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni części drogi do m. Kupienino na działce nr 164, polegający m.in. na: a) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni o pow. ok. 2880 m2, b) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 2880 m2, d) wyrównaniu z uzupełnieniem wybojów oraz wykonaniu poboczy tłuczniem. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2-1, w zał. nr 9-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.3. Grupa 3 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni drogi na Os. Żaków w Świebodzinie od nr 2 do 8, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4 cm o pow. ok. 290 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni o pow. ok. 290 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 290 m2, d) regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych w ilości 3 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3-1, w zał. nr 9-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Zadanie 2: Remont nawierzchni części drogi Witosław - Glińsk na działce nr 329, polegający m.in. na: a) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni o pow. ok. 210 m2, b) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 210 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3-2, w zał. nr 9-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, b) zakupu i dostawy materiałów, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (Grupa 1), 60 000,00 zł (Grupa 2), 15 000,00 zł (Grupa 3), f) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, g) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Grupa 1: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2) Grupa 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3) Grupa 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18.08.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: 1) Grupa 1: „Wadium: Droga Wilkowo-Lubrza - Grupa 1” 2) Grupa 2: „Wadium: Droga do Kupienina - Grupa 2” 3) Grupa 3: „Wadium: Droga os. Żaków i Witosław-Glińsk - Grupa 3” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: 1) Grupa 1: „Wadium: Droga Wilkowo-Lubrza - Grupa 1” 2) Grupa 2: „Wadium: Droga do Kupienina - Grupa 2” 3) Grupa 3: „Wadium: Droga os. Żaków i Witosław-Glińsk - Grupa 3” 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1-1 (Grupa 1) do SIWZ, załącznik nr 1-2 (Grupa 2) do SIWZ, załącznik nr 1-3 (Grupa 3) do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-1-1 (Grupa 1) do SIWZ, załącznik nr 1a-2-1 (Grupa 2) do SIWZ, załącznik nr 1a-3-1 i 1a-3-2 (Grupa 3) do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach