Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni w ul. Walki Młodych - etap II i w ul. Mieszka I w Kołobrzegu

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni w ul. Walki Młodych - etap II i w ul. Mieszka I w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni asfaltowych w ul. Walki Młodych: a) roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni, frezowanie, z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem - 985,00 m2; -rozebranie krawężników bet. na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,045m3/mb z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem - 45,00 mb; b) nawierzchnia: -oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie asfaltem - 985,00 m2; - w-wa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grub. 5 cm - 985,00 m2; c) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych ;- wpusty uliczne.- 20,-szt.; - włazy kanałowe- 10,-szt.; -zawory wodociągowe i gazowe- 13,-szt.; d) oznakowanie poziome: -linie segregacyjne i krawędziowe, przerywane malowane mechanicznie - 18,60m2 - strzałki i inne symbole malowane ręcznie- 2,00 m2; -linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie-52,00m2; e) remont cieku i zatoki autobusowej: -krawężniki bet. o wym. 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10, 0,045 m3/mb -45,00 mb; -remont cieku ulicznego z 2 rzędów kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy pod ciek z betonu B-10 o wymiarach 0,060m3/m2 - 85,00mb; -przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej h=18cm na posypce cementowo-piaskowej wraz remontem podbudowy bet. grub. 20 cm-105,00m2; j) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót - 1,-kpl. ul. Mieszka I: a) roboty rozbiórkowe: -rozebranie nawierzchni, frezowanie, z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem -1126,38 m2;b) nawierzchnia: -oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie asfaltem -1126,38 m2;- w-wa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grub. 5 cm -1126,38m2; c) ciek uliczny: - rozebranie podbudowy bet. grub.12cm, ręcznie -18,00m2;- wykonanie cieku ulicznego z kostki bet. grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy pod ciek z betonu B-10 o wymiarach 0,024m3/m2- 90,00mb; d) regulacja pionowa studzienek: rządzeń podziemnych - wpusty uliczne - 4szt.; - włazy kanałowe - 3szt; - zawory wodociągowe i gazowe - 4szt. e) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót 1,-kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum jedno zamówienie o powierzchni 1000,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą kierowały wykonywaniem zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika /zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 7 )Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach