Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 W KM 39+035 - 42+000

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 W KM 39+035 - 42+000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 w km 39+035 - 42+000. 2. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45.23.00.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad i dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu. 45.23.10.00-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) remont nawierzchni drogi na odc. ok.3 km, b) wykonanie przepustów pod zjazdami o fi 500mm. 4. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wykonania: a) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacji powykonawczej obiektu budowlanego, c) Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), d) projektu organizacji ruchu na czas robót, e) innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej. Koszt powyższych opracowań poniesie wykonawca. 5. Zamawiający może udzielic wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania: a) minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 10.000.000,00 PLN brutto. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał (budowę , przebudowę, rozbudowę i modernizację dróg, chodników, parkingów z, lub, bez kanalizacji deszczowej na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej oraz remontów dróg. b) wykonał nawierzchnie warstwy ścieralnej z SMA min 20 000 m2, c) wykonał stabilizację MC lub MCE o powierzchni - minimum 20 000 m2. Podpunkt b i c musi zostać spełniony maksymalnie w dwóch zadaniach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku wymienionym poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia: a) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższego stanowiska, rozumie się lata przepracowane na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca przedstawi doświadczenie w miesiącach i latach wraz z podaniem zajmowanych stanowisk wskazanej osoby. Kierownik Budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane). Do oferty należy dołączyć stosowne kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności min. 100 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - min. 1 szt., b) rozkładarka mieszanek mineralno - bitumicznych o szer. min 7,0 m ze sterowaniem automatycznym - min. 1 szt., c) dźwig/żuraw o udźwigu min. 10 t - min. 1 szt., d) koparka, koparko/ładowarka - min. 3 szt., e) walec statyczny samojezdny min. 9 t *) - min. 2 szt., f) walec wibracyjny samojezdny min. 9t*) - min. 2 szt., g) zagęszczarki płytowe min. 0,5 t - min. 3 szt., h) frezarki do nawierzchni bitumicznych o szerokości bębna skrawającego min. 1 m - min. 1 szt., i) maszyna do wykonania stabilizacji i recyklingu (recykler) z elektronicznym sterowaniem głębokości mieszania min.20cm z możliwością dozowania wody w trakcie procesu recyklingu (stabilizacji) bezpośrednio na bęben maszyny - min. 1 szt. *) co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych zadań i robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7., wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 8.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8., wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 4., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a), 1c) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach