Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni ulicy Mokwy na odcinku od ul. Haffnera do ul. Powstańców Warszawy w Sopocie

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni ulicy Mokwy na odcinku od ul. Haffnera do ul. Powstańców Warszawy w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni jezdni ul. Mokwy na odcinku 172 mb od ulicy Haffnera do ul. Powstańców Warszawy w Sopocie. Przebudowa polegać ma na wykonaniu warstwy ścieralnej z kostki kamiennej nieregularnej 9-11 na podsypce cementowo- piaskowej, z zamuleniem spoin zaprawą cementową. Kostka układana będzie na powierzchni 874,62 m2 w półkolach na istniejącej podbudowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4000,00 zł .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania(tj.w okresie lat 2004-2008) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony także w przypadku wykazania przez Wykonawcę realizacji którejkolwiek z robót w kilku etapach, które składają się na jedno zadanie inwestycyjne. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę robót, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać roboty o wartości mniejszej od wymaganej przez zamawiającego; - dysponują osobami, które zgodnie z art.12 Prawa Budowlanego mogą spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : a) budowa dróg (1 osoba :Kierownik Budowy), Wymaga się, aby osoba ta posiadała odpowiednie uprawnienia i była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (tj.w okresie lat 2004-2008) co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, - wypełniony załącznik nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców; 7. wykaz osób, posiadających odpowiednie uprawnienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 i 5; Wymagane jest wykazanie osób, mogących spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : a) budowa dróg (1 osoba - Kierownik Budowy), Wymaga się, aby osoby te posiadały odpowiednie uprawnienia i były członkami właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 i 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 10. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczenia; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 11. kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru; 12. harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy realizacji robót; 13. dowód wniesienia wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach