Gmina Gniewkowo ogłasza przetarg
- Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. 17 Stycznia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 543 014 , fax. 523 543 037
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewkowo
ul. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 543 014, fax. 523 543 037
REGON: 92350748000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.bipgmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni jezdni ulic: Wojska Polskiego, Generała Józefa Hallera, Generała Władysława Sikorskiego w Gniewkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni jezdni ulic: Wojska Polskiego , Generała Józefa Hallera, Generała Władysława Sikorskiego w Gniewkowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót Budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I Wadium: 1. Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2)Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium (niż pieniężna) wymienioną w Rozdziale 10 pod rozdz. I Wadium ust. 2. b)-e) niniejszej IDW; 3)Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie O/Gniewkowo nr rachunku: 47 8185 0006 0200 0172 2000 0005, w tytule przelewu należy wpisać „Wadium- Nr sprawy: Znak: RZp.271.1.7.2019 dot. Remontu ulic w Gniewkowie”, 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach należy załączyć w oryginale do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika nr 2 do IDW, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ustawy (należy złożyć wraz z ofertą). 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika nr 2 do IDW, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w IDW (należy złożyć wraz z ofertą). 3) pełnomocnictwo składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii o ile okaże się niezbędne, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy), 6) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi załącznik nr 5 do IDW). Powyższe zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 7)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa dołączonego do oferty powinna dokładnie określać jego zakres. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 IDW) w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8)zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko). 9)zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa ul. Kasztanowej w Żninie”.
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 130227C w miejscowości Dobrylewo
Dodano: 2024-06-20 - Budowa dwóch odcinków drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 5540 m.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otmianowo
Dodano: 2024-06-04 - KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
Dodano: 2024-04-30 - Budowa drogi leśnej gruntowej nr 0051 w Leśnictwie Przedbórz i Kurzebiela
Dodano: 2024-01-13 - Rozbudowa drogi gminnej nr 160227C Służewo-Broniszewo-Goszczewo, Gmina Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2024-01-12 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo-rowerowej Seroczki – Zakrzewo.
Dodano: 2023-12-28 - „Roboty budowlane – utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO”
Dodano: 2023-11-17