Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2020-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni jezdni ul. Wałowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Wałowej w ciągu drogi gminnej na odcinku od km 0+000,0 (dz. nr 96 obręb 2) do km 0+374,23 (do skrzyżowania z ulicą Staszica) do skrzyżowania z ulicą Graniczną w Bolesławcu. Ze względu na zły stan nawierzchni jezdni przewidziano wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni o gr. 9 cm oraz wykonanie nowych warstw bitumicznych o gr 4+5 cm. Remont nawierzchni polega na wymianie warstw istniejącej nawierzchni, bez podnoszenia niwelety drogi. Nowa konstrukcja jezdni będzie składała się z następujących warstw: -Warstwa ścieralna z AC11S o grubości 4 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 5 c Celem remontu jest uzyskanie jednorodnej szerokości jezdni, poprawienie odwodnienia drogi oraz połączenie odcinków już wyremontowanych. Na odcinku remontu należy ukształtować przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o spadku 2%.Ze względu na dobry stan nawierzchni chodnika nie przewiduje się wykonania remontu nawierzchni chodnika oraz istniejących zjazdów. Obecnie funkcjonujący system odwodnienia zostanie zachowany. Droga odwadniana będzie poprzez wpusty uliczne podłączone do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania zatwierdzenia Projektów organizacji ruchu czasowego i docelowego. Wykonawca winien również wykonać: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą – 3 egz., - dokumentację powykonawczą – 3 egz., - operat kolaudacyjny – 3 egz. Szczegółowy zakres robót zawarty załączniku A do SIWZ zwierający: - dokumentację techniczną, opinię geotechniczną, przedmiar, projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgłoszenie wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (art. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument (art. zobowiązanie) winien być złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2021-03-09 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie budynków Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego – COVID
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w ramach alokacji klinik w budynku K wraz z wyposażeniem meblowym
Dodano: 2021-02-18 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975)wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku L, FB, FA, H, K dla potrzeb gabinetów konsultacyjnych i pomieszczeń administracyjnych
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2020-12-18 - Remont i dostosowanie pomieszczeń dla Oddziału Ortopedii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w budynku FB IV piętro, ul. Borowska 213 w trybie „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“ – ponowienie postępowania DZP.242.325.2020
Dodano: 2020-11-19 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975) wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2020-11-02