Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni ul. Wałowa

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni ul. Wałowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Wałowej w ciągu drogi gminnej na odcinku od km 0+000,0 (dz. nr 96 obręb 2) do km 0+374,23 (do skrzyżowania z ulicą Staszica) do skrzyżowania z ulicą Graniczną w Bolesławcu. Ze względu na zły stan nawierzchni jezdni przewidziano wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni o gr. 9 cm oraz wykonanie nowych warstw bitumicznych o gr 4+5 cm. Remont nawierzchni polega na wymianie warstw istniejącej nawierzchni, bez podnoszenia niwelety drogi. Nowa konstrukcja jezdni będzie składała się z następujących warstw: -Warstwa ścieralna z AC11S o grubości 4 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 5 c Celem remontu jest uzyskanie jednorodnej szerokości jezdni, poprawienie odwodnienia drogi oraz połączenie odcinków już wyremontowanych. Na odcinku remontu należy ukształtować przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o spadku 2%.Ze względu na dobry stan nawierzchni chodnika nie przewiduje się wykonania remontu nawierzchni chodnika oraz istniejących zjazdów. Obecnie funkcjonujący system odwodnienia zostanie zachowany. Droga odwadniana będzie poprzez wpusty uliczne podłączone do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania zatwierdzenia Projektów organizacji ruchu czasowego i docelowego. Wykonawca winien również wykonać: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą – 3 egz., - dokumentację powykonawczą – 3 egz., - operat kolaudacyjny – 3 egz. Szczegółowy zakres robót zawarty załączniku A do SIWZ zwierający: - dokumentację techniczną, opinię geotechniczną, przedmiar, projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgłoszenie wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (art. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument (art. zobowiązanie) winien być złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach