Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni oraz chodników i peronów komunikacji w ciągu al. Bohaterów Warszawy w Szczecinie na odcinku od ulicy A. Mickiewicza do ul. Krzywoustego

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2010-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni oraz chodników i peronów komunikacji w ciągu al. Bohaterów Warszawy w Szczecinie na odcinku od ulicy A. Mickiewicza do ul. Krzywoustego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni jezdni oraz chodników i peronów komunikacji w ciągu al. Bohaterów Warszawy w Szczecinie na odcinku od ulicy A. Mickiewicza do ul. Krzywoustego. 2. Zakres zamówienia został szczegółowo określony specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie następujących robót: 1) sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni na gr. 6 cm i 8 cm, 2) regulację pokryw studni kanałowych i wpustów deszczowych, zasów i hydrantów, studzienek teletechnicznych, zasów gazowych, 3) regulację i przestawienie istniejących krawężników kamiennych, 4) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/25 gr. 4-8 cm, 5) warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0 32 stabilizowanego mechanicznie gr. 5-20 cm, 6) warstwa ścieralna z mieszanki SMA 0 12,8 gr. 4-5 cm, 7) rozbiórka i budowa peronów i zjazdów, 8) regulacja wysokościowa krawężników kamiennych, 9) rozbiórka nawierzchni chodników płyt kamiennych (płyty z odzysku) z przełożeniem i rozdzieleniem rzędem kostki kamiennej, 10) wykonanie parkingów z kostki betonowej typ Polbruk h=8 cm, 11) przebudowa oświetlenia wraz z zainstalowaniem urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 12) montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej, 13) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 14) wykonania zagospodarowania terenów zielonych. 3. Zawartość dokumentacji projektowej: Dokumentacja projektowa pn.: Remont nawierzchni jezdni oraz chodników i peronów komunikacji w ciągu al. Bohaterów Warszawy w Szczecinie odcinku od ulicy A. Mickiewicza do ul. B. Krzywoustego, oprac. przez Zakład Usługowo Handlowy TO-MAX, Pracownia Projektowa Ryszard Tomski, ul. Piramowicza 9 5, 71-157 Szczecin. (listopad 2008 r.), na którą składa się: a) projekt budowlano - wykonawczy - branża drogowa, branża elektryczna, b) stała organizacja robót, c) organizacja ruchu na czas budowy, d) specyfikacja techniczna - branża drogowa, branża elektryczna, e) przedmiary robót - branża drogowa, branża elektryczna. 4. Podstawa prawno - techniczna realizacji zamówienia: a) Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dostarczone przez zamawiającego, b) zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c) Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.05.108.908 ze zm.), d) Ustawa z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 ze zm.), e) Obowiązujące przepisy, warunki techniczne, normy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dopuszcza się zlecanie robót podwykonawcom. Zakres robót powierzonych podwykonawcom należy określić w ofercie. 2) zastosowania materiałów posiadających stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz przekazania dokumentów Zamawiającemu, 3) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 4) udokumentowania zagospodarowania odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U.07.39.251) - w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia, 5) przekazania materiału pochodzącego z rozbiórki do depozytu miejskiego - THERID Spółka z o.o. w Szczecinie, ul. Narzędziowa 37. 6) pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie swojej siedziby, nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego. 7) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej do dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego, który będzie integralnym załącznikiem do umowy. Harmonogram powinien określać kolejność wykonywanych robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót oraz planowane nakłady finansowe dla każdej pozycji, w każdym z kolejnych miesięcy. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie z definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry, w formie odrębnego oświadczenia które należy dołączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 04.03.2010 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach