Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulicy Kościuszki w Żaganiu

Zarząd Powiatu Żagańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4777901
  • Data zamieszczenia: 2011-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Żagańskiego
    ul. Dworcowa 39 39
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4777901
    REGON: 97071767700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulicy Kościuszki w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulicy Kościuszki w Żaganiu. Ulica Kościuszki F4510 jest drogą powiatową o nawierzchni bitumicznej wraz z jednostronnym chodnikiem o szerokości 1,80 mb. Droga posiada szerokość 5,5 mb. Planowana przebudowa rozpoczyna się w km 0+000 tj. skrzyżowanie z ul. Chrobrego, a kończy się w km 0+520 tj. na skrzyżowaniu z ul. Żarską. Stan techniczny nawierzchni jezdni jest zły. Występują lokalne nierówności i koleiny. Chodnik wykonany jest z masy bitumicznej, na którym występują liczne nierówności i spękania. 2. Zakres prac : 1. Rozebranie nawierzchni chodnika z mas mineralno- bitumicznych na powierzchni 936 m2 2. Rozebranie krawężników betonowych na długości 1040 mb 3. Frezowanie nawierzchni jezdni na powierzchni 100 m2 4. Korytowanie pod przebudowę chodnika na powierzchni 936 m2 5. Zagęszczenie warstwy odsączającej pod chodniki na powierzchni 936 m2 6. Ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 na długości 840 mb 7. Ustawienie krawężników wtopionych 15 x 30 na długości 200 mb 8. Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na długości 520 mb 9. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na powierzchni 696 m2 10. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin na powierzchni 240 m2 11. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni jezdni na powierzchni 2860 m2 12. Skropienie nawierzchni asfaltem na powierzchni 2860 m2 13. Profilowanie nawierzchni jezdni mieszanką mineralno- bitumiczną w ilości 100 ton 14. Wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno- bitumicznej o grubości 4 cm na powierzchni 2860 m2 15. Regulacja urządzeń obcych w ilości 111 szt. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z przyjętą dla nich technologią produkcyjną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami branżowymi oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. UWAGA: a) W związku z małymi (nie normatywnymi) spadkami podłużnymi jezdni ul. Kościuszki wymagana jest korekta niwelety. b) Przed przystąpieniem do robót bitumicznych Wykonawca przestawi Zamawiającemu do zaopiniowania nową niweletę ulicy. c) Korekta niwelety powinna uwzględniać istniejące wpusty uliczne i ewentualnie zaproponować ich nowe rozmieszczenie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysie ofertowym. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy. 4. Kosztorys ofertowy na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00. 6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach