Przetargi.pl
Remont nawierzchni istniejącej drogi gruntowej o dł. 1413 m. w miejscowości Szczebra działka nr 542, gm. Nowinka, pow. Augustowski.

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 087 6419660
  • Data zamieszczenia: 2009-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16-304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 087 6419660
    REGON: 79067098700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni istniejącej drogi gruntowej o dł. 1413 m. w miejscowości Szczebra działka nr 542, gm. Nowinka, pow. Augustowski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni istniejącej drogi gruntowej o dł. 1413 m. w miejscowości Szczebra działka nr 542, gm. Nowinka, pow. Augustowski w tym: Wznowienie 10 punktów geodezyjnych. Całą drogę podzielono na 3 odcinki. Odcinek I -długość 250 m -szerokość korony górą 6,50 m -profilowanie i zagęszczanie podłoża : 8,0 m x 250 m = 2000 m2 -warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 250 m = 1725 m2 -warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 250 m = 1663 m2 -rowy odwadniające trójkątne 20 cm x 20 cm : 2 x 250 m = 500 m Odcinek II -długość 195 m -szerokość korony górą 9,75 m -profilowanie i zagęszczanie podłoża : 10,0 m x 195 m = 1950 m2 -warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 9,95 m x 195 m = 1941 m2 -warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 9,83 m x 195 m = 1917 m2 Odcinek III -długość 968 m -szerokość korony górą 6,50 m -karczowanie zakrzaczeń gęstych 0,15 ha -oczyszczenie terenu po karczunku 0,15 ha -karczowanie drzew średnicy 36 cm - 45 cm : 20 szt. -wywóz karpiny 6 mp -wywóz gałęzi i drągowiny 16 mp -wywóz dłużyc 6 mp -profilowanie i zagęszczanie podłoża : 8,0 m x 968 m = 7744 m2 -warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 968 m = 6680 m2 -warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 968 m = 6438 m2 -rowy odwadniające trójkątne 20 cm x 20 cm : 740 m Uwaga! Żwir i piasek do wykonania przedmiotu zamówienia Oferent pozyska nieodpłatnie ze żwirowni gminnej w miejscowości Bryzgiel odległej od placu budowy o około 15 km. Koszt załadunku i dowozu należy uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnią warunki wymienione w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy 2. Udokumentują posiadanie doświadczenia przy wykonywaniu robót związanych z remontami lub budową dróg. 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą 4. Do oferty zostaną dołączone wszystkie dokumenty wymaganie SIWZ 5. Oferta winna być złożona z wykorzystaniem wzoru oferty dołączonego do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty bez wykorzystania wzoru o ile zawierać ona będzie wszystkie informacje wymagane wg wzoru. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 Ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu w związku z art. 24 Ustawy PZP. 4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót związanych z remontami lub budową dróg , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Oferent udokumentuje wykonanie w w/w okresie minimum jednego zadania polegającego na budowie lub remoncie drogi gruntowej o dł. min. 1000 m (referencje od zamawiających lub protokoły odbioru) 5 Wykaz pracowników przewidywanych do zatrudnienia w trakcie realizacji robót. Wymagane udokumentowanie zatrudnienia minimum jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg. 6 Kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7 Kalkulacja ceny ofertowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nowinka/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach