Przetargi.pl
Remont nawierzchni istniejącego boiska wraz z wymianą urządzeń sportowych i rekreacyjnych na działce nr 98/1 w miejscowości Łękawica

Gmina Stryszów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-146 Stryszów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 33 879 74 12 , fax. 0 33 879 74 23
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryszów
    34-146 Stryszów, woj. małopolskie
    tel. 0 33 879 74 12, fax. 0 33 879 74 23
    REGON: 72182108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stryszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni istniejącego boiska wraz z wymianą urządzeń sportowych i rekreacyjnych na działce nr 98/1 w miejscowości Łękawica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Remont ogólnodostępnego boiska sportowego zlokalizowanego w miejscowości Łękawica przy Szkole Podstawowej im. Romana Jabłońskiego, wraz z wymianą urządzeń sportowych i rekreacyjnych. Istniejące boisko to boisko wielofunkcyjne o nawierzchni asfaltowej o wymiarach 4200 cm x 2 000 cm. Boisko aktualnie wykorzystywane jest do gry w piłkę nożną i piłkę ręczną. W ramach zamówienia przewiduje się remont nawierzchni boiska o powierzchni 840 m2 obejmujący: • demontaż i utylizację istniejących elementów starego wyposażenia, • montaż obrzeży betonowych oddzielających projektowane boisko od części nie podlegającej modernizacji, • czyszczenie nawierzchni boiska, • impregnacja nawierzchni asfaltobetonowej, zgodnie z zaleceniami wybranego producenta, • wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spełniającej wymagania normy PN-EN 14877:2013, • malowanie linii boiskowych, • montaż wyposażenia sportowego tj: 1 kpl bramek do piłki ręcznej, 1 kpl wyposażenia do siatkówki, 2 kpl wyposażenia do koszykówki, Na boisku przewiduje się następujące pola gier zespołowych: 1. Boisko do piłki ręcznej 19x40m. 2. Boisko do koszykówki 19x15m 2szt. 3. Boisko do siatkówki 18x9m. Pole gry o wym. 19x40m otoczone pasem strefy wolnej o szerokości 0,5m wzdłuż, 1m za bramkami boiska do piłki ręcznej, 0,5m za boiskami do koszykówki. Całkowity wymiar płyty boiska wielofunkcyjnego 42x20m pow. 840m2. Dodatkowo w ramach zamówienia planuje się: - montaż energooszczędnego oświetlenia na istniejących masztach oświetleniowych tj. 6 opraw typu LED o mocy do 150W na wysięgniku regulowanym wraz z niezbędnym osprzętem, - zakup i montaż małej architektury tj. 2 szt. ławek betonowych bez oparcia o dł. 210 cm, 1 szt. kosz parkowy. - zakup i montaż w miejscu realizacji tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120cm wykonanej z blachy na konstrukcji stalowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnosić w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 15 8119 0001 0019 4969 2000 0040 z adnotacją „WADIUM”. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu kwota wadium musi znaleźć się na ww. rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (uznanie rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego kwotą wadium musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stryszowie w godzinach od 7:30 do 15:30 (wtorek, czwartek), 9:00 - 18:00 (poniedziałek), 9:00 - 17:00 (środa), 7:00 - 14:00 (piątek). Do oferty należy załączyć kserokopię przedmiotowego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeśli dotyczy; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 wg. zał. nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach