Przetargi.pl
Remont nawierzchni i chodników - ul. Ks. Łazarskiego i ul. Mordarskiego w Limanowej

Burmistrz Miasta Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Jana Pawła II 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-18) 337-20-54 , fax. 018 3371041
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Limanowa
    ul. Jana Pawła II 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. (0-18) 337-20-54, fax. 018 3371041
    REGON: 00052393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni i chodników - ul. Ks. Łazarskiego i ul. Mordarskiego w Limanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Orientacyjny zakres zamówienia: - rozebranie krawężników i obrzeży - 591 m - rozebranie nawierzchni chodników - 210 m2 - rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej - 2872,5 m2 - regulacja pionowa studzienek - 25 szt. - wymiana wpustów ulicznych z regulacją wysokości - 12 szt. - studzienki ściekowe uliczne - 2 szt. - przykanaliki z rur PCW fi 160mm - 10 m - krawężniki betonowe wraz z ławą - 515 m - obrzeża betonowe - 76 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 505,3 m2 - podbudowa z klińca grubości 8 cm - 1248 m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 9 cm - 2708 m2 - znaki drogowe - 8 szt. - malowanie przejść dla pieszych - 27 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), w terminie do 04.06.2009 r. do godz. 12:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poświadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z poświadczenia powinno wynikać, że wykonawca świadczy usługi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Uprawnienia budowlane zaangażowanego kierownika, uprawniających go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to Zamawiający przeliczy ją po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.limanowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach