Przetargi.pl
Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem na terenie gminy Słupno w 2013r.

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem na terenie gminy Słupno w 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem na terenie gminy Słupno w 2013r. Do utwardzenia przewidziane są następujące ulice: Czarnieckiego, Stepowa, Bohuna, Oleńki i Jaśminowa o łącznej powierzchni ca 3.000,0 m2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I - IV z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego, - skropienie podłoża emulsją asfaltową, - położenie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr.5 cm z zagęszczeniem mechanicznym. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. UWAGA: Podstawą do określenia ceny ryczałtowej dla przedmiotu zamówienia jest zakres wyspecyfikowanych powyżej prac z uwzględnieniem podanych przez Zamawiającego jednostek przedmiarowych. Wykonawca w formularzu oferty określi cenę za wykonanie remontu 100m2 nawierzchni oraz na jej podstawie cenę za wykonanie 3.000,0 m2. Zamawiający szacuje orientacyjny zakres remontu na ca 3.000,0 m2. Jest to ilość, którą Wykonawcy winni uwzględnić przy obliczeniu ceny oferty, ale służy ona wyłącznie do porównania ofert. Faktyczny zakres zrealizowanych robót będzie uzależniony od potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych. Określenie orientacyjnego zakresu robót nie może, w razie mniejszych potrzeb być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Wielkość środków finansowych zabezpieczonych na realizację zadania limituje zakres wykonanych robót. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za wykonanie 3.000,0 m2 nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach