Przetargi.pl
Remont nawierzchni dziedzińca wraz z odwodnieniem przy garażach obiektu Głównego Urzędu Miar

Główny Urząd Miar ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, ul. Elektoralna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 581 90 04 , fax. 22 581 93 90
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
    ul. Elektoralna 2
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 581 90 04, fax. 22 581 93 90
    REGON: 01041542000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gum.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dziedzińca wraz z odwodnieniem przy garażach obiektu Głównego Urzędu Miar
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dziedzińca nr III przy garażach wraz z jego odwodnieniem (droga wewnętrzna), Opis przedmiotu zamówienia stanowi część A załącznika nr 1a do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji Umowy Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) pracowników wykonujących prace brukarskie oraz pracowników, którzy będą bezpośrednio realizować prace budowlane związane z wykonaniem nawierzchni w tym przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i ułożenie nawierzchni brukowej na podstawie Umowy. Szczegóły dotyczące zatrudnienia zawiera wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299); 5) pieniężnej - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego w NBP O/Okr. w Warszawie, nr konta: 75 1010 1010 0037 0813 9120 0000; tytuł przelewu: „Wadium dot. sprawy nr BDG-WZP.261.4.2020”. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia pierwszego żądania Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na Portalu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może wraz z ofertą złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie (Załącznik Nr 2 do SIWZ). W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia oświadczenia składanego wraz z ofertą, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w zdaniu drugim. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy W przypadku, gdy ofertę będzie składać kilka osób fizycznych prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników lub umowę spółki cywilnej, gdy z jej treści wynika uprawnienie do reprezentacji spółki cywilnej przez osoby podpisane na dokumentach złożonych w postępowaniu. 4.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą zobowiązania tego podmiotu do udostępnienia zasobów. W przypadku braku takiego zobowiązania Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach