Przetargi.pl
remont nawierzchni drogowej na Placu Stawowym w Kamionku

Gmina Gogolin ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4076800 , fax. 077 4666247
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gogolin
    ul. Krapkowicka 6 6
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 077 4076800, fax. 077 4666247
    REGON: 00052794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gogolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont nawierzchni drogowej na Placu Stawowym w Kamionku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni drogowej na Placu Stawowym w Kamionku tj. - nawierzchnia bitumiczna - 2311,505 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m? w zakresie wykonawstwa budowy lub przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu §18 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ) lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach według formuły: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenie przez wystawcę odpowiedniego dokumentu, że dane zawarte w dokumencie są nadal aktualne z tym, iż zarówno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jak i potwierdzenie, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (złożone na załączniku nr 2), 3)wykaz ważniejszych robót budowlanych na załączniku nr 4 , zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m? w zakresie wykonawstwa budowy lub przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie 4) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu §18 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ) lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach