Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
- Data zamieszczenia: 2020-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
ul. Mazowiecka 14
00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
REGON: 13305749000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinkach: od km 76+272 do km 76+628, od km 76+758 do km 77+474 i od km 81+610 do km 82+910” - nr postępowania 164/20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinkach: od km 76+272 do km 76+628, od km 76+758 do km 77+474 i od km 81+610 do km 82+910. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Dokumentacji Przetargowej (Część III SIWZ) i Przedmiarze Robót (Część IV SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu, „na czas budowy”, sporządzonego przez i na koszt Wykonawcy. 2) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie robót bitumicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 26 988,00zł słownie: dwadzieścia sześć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych i zero groszy. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ i ustawie Pzp zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŁAZY – PRZEBUDOWA UL. ŁĄCZNOŚCI WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Dodano: 2024-07-22 - ŁAZY – BUDOWA DWÓCH DRÓG GMINNYCH 26KDD I 27 KDD – II ETAP
Dodano: 2024-06-08 - NOWA IWICZNA – BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY JAŚMINOWEJ
Dodano: 2024-05-23 - ŁAZY – BUDOWA DWÓCH DRÓG GMINNYCH 26KDD I 27 KDD – II ETAP
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowskiego
Dodano: 2024-04-12 - Nowa Iwiczna, Stara Iwiczna, Nowa Wola - Budowa ul. Kieleckiej (w zakresie budowy łącznika ulicy Kieleckiej z ulicą Sadową)
Dodano: 2023-10-19 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2655W w m. Ugniewo w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-17 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika
Dodano: 2023-05-17 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika
Dodano: 2023-05-15 - JAZGARZEWSZCZYZNA – BUDOWA UL. KRZYWEJ
Dodano: 2023-05-11