Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wewnętrznej: ulicy Spokojnej w miejscowości Kartoszyno w celu przygotowania odcinków doświadczalnych dla potrzeb programu SEPOR- etap IV.

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, G. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48583472419 , fax. +48583472413
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
    G. Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48583472419, fax. +48583472413
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wewnętrznej: ulicy Spokojnej w miejscowości Kartoszyno w celu przygotowania odcinków doświadczalnych dla potrzeb programu SEPOR- etap IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, składających się z dwóch następujących zadań: 1) Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej – ulicy Spokojnej- w Kartoszynie, wraz z ułożeniem testowanej poroelastycznej warstwy ścieralnej (Zadanie I). 1) Zakres prac budowlanych w ramach zadania I obejmuje: a) opracowanie, zatwierdzenie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uwzględniającej wymagania zarządcy drogi (tj. Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej) oraz odpowiednich organów zarządzających i kontrolujących ruch na przyległych drogach powiatowych. Organizacja ruchu musi uwzględniać konieczność ewentualnych objazdów na czas całkowitego zamknięcia fragmentu remontowanej drogi wewnętrznej. b)transport wszystkich niezbędnych maszyn i urządzeń na budowę, wraz z ich odwiezieniem po wykonaniu prac. c)frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej o głębokości średniej 5 cm w celu uzyskania jednostronnego spadku poprzecznego o wartości 2% oraz włączeń do istniejącej nawierzchni na początku i na końcu odcinka doświadczalnego d)oczyszczenie odsłoniętej, istniejącej podbudowy z piasku otaczanego asfaltem i skropienie jej emulsją asfaltową modyfikowaną. e)ułożenie warstwy wiążącej grubości 8 cm z: (1) mastyksu grysowego SMA 11 z asfaltem modyfikowanym 45/80-55 dla ruchu KR5-7 lub (2) z asfaltu porowatego PA 11 z asfaltem modyfikowanym 45/80-55 dla ruchu KR3-7. f)frezowanie profilowe nowo ułożonej warstwy wiążącej z mieszanki SMA (głębokość 0,5 – 1 cm) w celu uzyskania zębatej tekstury górnej powierzchni warstwy wiążącej, oczyszczenie i skropienie jej emulsją asfaltową modyfikowaną (warstwa wiążąca z asfaltu porowatego bez frezowania, ale ze skropieniem). g)ułożenie warstwy ścieralnej grubości 3,5 cm z mieszanki poroelastycznej z asfaltem wysokomodyfikowanym 45/80-80. h)umocnienie poboczy destruktem asfaltowym na szerokości 0,75 m i przy grubości warstwy destruktu ok. 10 cm (destrukt pozyskany w trakcie frezowania istniejącej nawierzchni). Termin realizacji prac dotyczący Zadania I – maksymalnie do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2)Odtworzenie tradycyjnej nawierzchni asfaltowej po zakończeniu testowania (Zadanie II): Zakres prac budowlanych w ramach zadania II obejmuje: a)opracowanie, zatwierdzenie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uwzględniającej wymagania zarządcy drogi (tj. Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej) oraz odpowiednich organów zarządzających i kontrolujących ruch na przyległych drogach powiatowych. Organizacja ruchu musi uwzględniać konieczność ewentualnych objazdów na czas całkowitego zamknięcia fragmentu remontowanej drogi wewnętrznej. b)transport wszystkich niezbędnych maszyn i urządzeń na budowę, wraz z ich odwiezieniem po wykonaniu prac. c)frezowanie nawierzchni poroelastycznej w celu odsłonięcia powierzchni warstwy wiążącej z mastyksu grysowego SMA i asfaltu porowatego. d)frezowanie warstwy wiążącej z asfaltu porowatego i zastąpienie jej tradycyjną warstwą wiążącą grubości 8 cm z betonu asfaltowego AC 16W z asfaltem 35/50 dla ruchu KR3-4. e)oczyszczenie warstwy wiążącej i skropienie jej emulsją asfaltową modyfikowaną. f)ułożenie na całej długości odcinka testowego warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z asfaltem modyfikowanym 45/80-55 dla ruchu KR3-4. Termin realizacji prac dotyczący Zadania II tj. usunięcie warstwy poroelastycznej i ułożenie tradycyjnej warstwy ścieralnej – do dwóch tygodni od momentu wydania takiego polecenia przez Zamawiającego, przy czym polecenie to zostanie wydane najpóźniej do 15 maja 2021r. (tzn. graniczny końcowy termin realizacji całości umowy i data złożenia faktury końcowej to 31 maja 2021 r.). Zamawiający zastrzega, że termin 31 maja 2021 r. może zostać przesunięty w przypadku uzyskania decyzji z instytucji finansującej (NCBiR) o wydłużeniu realizacji całego programu badawczego. Przesunięcie to nie będzie jednak dłuższe, niż do 31 grudnia 2021 r. 3) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą na potrzeby projektu badawczego pn. SEPOR „Bezpieczna, proekologiczna, poroelastyczna nawierzchnia drogowa” w ramach ogólnego strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych ”Nowoczesne technologie materiałowe”- TECHMATSTRATEG, który jest finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (umowa nr TECHMATSTRATEG1/347040/17/NCBR/2018) realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. 4)Szczegółowy zakres prac i technologia prac opisane są w: - dokumentacji technicznej - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 w Banku Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – Remont nawierzchni drogi wewnętrznej: ulicy Spokojnej w miejscowości Kartoszyno w celu przygotowania odcinków doświadczalnych dla potrzeb programu SEPOR- etap IV, ZP 11/WILIŚ/2020, CRZP 153/002/R/20” 3.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: 1)nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego); 2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy dokument: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont nawierzchni drogi wewnętrznej: ulicy Spokojnej w miejscowości Kartoszyno w celu przygotowania odcinków doświadczalnych dla potrzeb programu SEPOR- etap IV, CRZ 153/002/R/20; 3)kwotę; 4)termin ważności, obejmujący cały okres związania ofertą, określony w SIWZ; 5)mieć formę oświadczenia samoistnego, bezwarunkowego, nieodwołalnego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i wykazywania istnienia roszczenia, zobowiązania gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji; 6)obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; określać przypadki wygaśnięcia roszczenia 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w rozdz. XIV SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp , Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika w formacie .doc i w formacie .pdf wraz z informacją z otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach