Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi w Rydzynach poprzez powierzchniowe utrwalenie w technologii emulsyjno-grysowej

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676 , fax. 042 2139660
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    ul. Torowa 21 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, fax. 042 2139660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi w Rydzynach poprzez powierzchniowe utrwalenie w technologii emulsyjno-grysowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia remontowanej drogi jest 2800 m2, podbudowa z kruszyw łamanych grubości 5 cm - pow. 3220 m2 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 30 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst Dz.U Nr.223 poz. 1655 z 29 listopada 2007 r.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane wraz z ofertą w formie oryginału - brak któregokolwiek z poniższych dokumentów , lub złożenie w formie niewłaściwej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr.1) b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym co najmniej jedna wykonana robota potwierdzona przez Zamawiającego podobna jak jak w przedmiocie zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr.4) c) inne dokumenty wymagane bezwzględnie 1) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie i zgodnie z przedmiarem robót i załączonym do SIWZ 2) oświadczenie według art. 22 ust.1 i atr. 24 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr.2) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) zaakceptowany projekt umowy (zał. nr. 3)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach