Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi ul. Działkowej w Krapkowicach oraz remont placu wraz z częścią chodnika ul. Kilińskiego w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi ul. Działkowej w Krapkowicach oraz remont placu wraz z częścią chodnika ul. Kilińskiego w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka zadania: Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w obrębie dwóch obiektów budowlanych. Pierwszy z nich stanowi ulicę Działkową, natomiast drugi obiekt to fragment ulicy Kilińskiego w Krapkowicach. Ulica Działkowa w Krapkowicach jest drogą lokalną boczną od ulicy 3-go Maja do ulicy Kani w Krapkowicach Otmęcie gm. Krapkowice, posiadającą nawierzchnię z elementów betonowych. W pierwszej części nawierzchnia wzmocniona, znacznie zniszczona. Stan nawierzchni jest zły, występują na niej znaczne odkształcenia ponadto droga nie posiada sprawnego odwodnienia. Inwestycja obejmuje odcinek drogi od skrzyżowania z ulicą 3-go Maja do skrzyżowania z ulicą Ligonia. Projektowana ulica, stanowi dojazd do istniejącej zabudowy mieszkalno - usługowej, budynków Urzędu Gminy i Straży Pożarnej oraz stanowi dojazd do pól uprawnych. Drugą częścią zadania jest remont odcinka chodnika wraz z placem ul. Kilińskiego w Krapkowicach, polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z prefabrykatów betonowych - kostki brukowej betonowej. I. Zakres robót budowlanych - ul. Działkowa: Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni i chodników wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym oraz częścią kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w jezdni. 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: rozbiórka chodników z płyt betonowych 50x50x7 w ilości 361,12m2, rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm w ilości 1278m2 oraz rozbiórka krawężników betonowych o łącznej długości 456,00m. 2. Roboty związane z przebudową drogi, w tym: mechaniczne wykonanie koryta, wykonanie podbudowy drogi, ułożenie krawężników betonowych na ławie oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. 3. Roboty związane z przebudową chodników, w tym: mechaniczne wykonanie koryta, wykonanie podbudowy, ułożenie obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. 4. Urządzenia odwadniające. Wykonanie regulacji pionowej studzienek oraz wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm, studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm i kanałów z rur PVC o śr. 315 mm i długości 105,00 mb. II. Zakres robót budowlanych - ul. Kilińskiego: Przedmiotowy remont chodnika wraz z placem polegał będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z prefabrykatów betonowych - kostki brukowej betonowej. 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych o pow. 369,60 m2. Kubatura nawierzchni betonowej z rozbiórki do wywozu to 55,44 m3. 2. Roboty związane z przebudową drogi, w tym: mechaniczne wykonanie koryta, wykonanie podbudowy drogi, ułożenie krawężników betonowych na ławie oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. 3. Nawierzchnia chodnika wraz z placem zostanie wykonania z kostki brukowej betonowej typu nostalit lub cegiełki w kolorze szarym - pas chodnika zostanie oddzielony od części placu pasem kostki o kolorze grafitowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U.z 2007r., Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, Bank Spółdzielczy w Krapkowicach, nr rachunku 66 8884 0004 2001 0000 7777 0002 z dopiskiem: wadium - postępowanie przetargowe: Remont nawierzchni drogi ul. Działkowej w Krapkowicach oraz remont placu wraz z częścią chodnika ul. Kilińskiego w Krapkowicach. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach przy ul. 3-go Maja 17, parter, pokój nr 14. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach