Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi technicznej na przedłużeniu ulicy Majkowskiego na odcinku od ul. Winieckiego do torów PKP.

Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81861 Sopot, al. Niepodległości
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61 , fax. 58 551 55 34
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
    al. Niepodległości 930
    81861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 551 21 15; 551 72 61, fax. 58 551 55 34
    REGON: 22120997300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdiz.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi technicznej na przedłużeniu ulicy Majkowskiego na odcinku od ul. Winieckiego do torów PKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont nawierzchni drogi technicznej na przedłużeniu ulicy Majkowskiego na odcinku od ul. Winieckiego do torów PKP, w tym między innymi: remont dojazdu technicznego do obsługi instalacji podziemnych, obramowanie nawierzchni krawężnikami betonowymi, wykonanie nawierzchni ziemnej ulepszonej, rozłożenie warstwy kamieni (nawierzchnia ziemna ulepszona z warstwa otoczaków), ułożenie rur ochronnych PEHD ø 110 do wykorzystania przy realizacji oświetlenia skarp, odprowadzenie wód opadowych z dojazdu do istn. wpustów deszczowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów , zgodnie z Załącznikiem nr 5a. 2.Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ponadto, Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach