Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 3187D W MIEJSCOWOŚCI DĘBOWIEC, DŁUGOŚĆ 961 MB, KM 6+520 - 7+481”

Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
    ul. Daleka 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 3187D W MIEJSCOWOŚCI DĘBOWIEC, DŁUGOŚĆ 961 MB, KM 6+520 - 7+481”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 3187D w miejscowości Dębowiec, długość 961 mb km 6+520 - 7+481” Podstawowy zakres robót obejmuje: 1.Regulację istniejących pokryw studni kanalizacyjnych – 50 szt. 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy w miejscach uszkodzonej nawierzchni oraz w miejscach wybudowanej kanalizacji sanitarnej z mieszanki kamiennej 0/31,5 - 500 m² . 3.Wyrównanie istniejącej podbudowy na całej szerokości jezdni z betonu asfaltowego AC 16W w ilości 75 kg/m², średnia szerokość 5 mb - 351 ton. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z betonu asfaltowego AC 11S , średnia szerokość 5 mb, grubość 4 cm - 4680 m². 5.Uzupełnienie poboczy z mieszanki 0/31,5, średnia szerokość 0,75mb, średnia grubość 8 cm - 1200 m²
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 złotych, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.(Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty wraz z załącznikiem cenowym. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania). W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach